Level Shifting in CMOS

P

Puppet1

Guest
Hallo

Vraag over niveau verschuiving in CMOS

Wilt u gebruik maken van een bron volgeling overal of gewoon tranistors formaat, zodat de VDS veranderingen en vervolgens uw common mode niveau veranderingen?

Ik heb gehoord bron volgelingen in CMOS zijn huisvuil (slecht te krijgen, frequentie respons) en vermeerderd met CMOS niet over de ingebouwde VBE bipolaire dat doet.

aanvraag wordt de huidige besturing logica, maar ook alle andere CMOS interconnectie blokkeren.

Elke gedachten of ervaring in deze?

Ik denk dat je niet kan VDS passen door de dimensionering van de transistor, omdat de uitgangsspanning VDS is zeer gevoelig voor de omvang van de transistor (als je het nog in open lus) of het niveau wordt alleen bepaald door externe schakelingen, niet de transistor zelf (Als u werk in gesloten-lus)

WeLL Design CMOS bron volgeling kan bieden heel goede prestatie als je genoeg voedingsspanning.Vergeet niet om de transistor die zijn ingebouwd in een goed gebruik (bijvoorbeeld PMOS niveau verschuiven transistor in N-en tech.), En de bron verbinding te maken met zijn lichaam om het lichaam effect vervorming te verminderen.

Natuurlijk kan de bron volgeling uitsluitend bedoeld winnen <1 (in de buurt 1 als goed ontwerp).Maar meestal het doel van de bron volgeling is tot niveau shift (met minder winst verlies) of de uitgang van de buffer, dus een hoge winst geven, is geen gebruik in bron volgeling.Wat belangrijk is de huidige rijvaardigheid.

de spanning krijgen van de bron folloer is minder dan 0 dB, omdat de spanning erop zetten wordt gedeeld door bronweerstand / (bronweerstand 1 / geleiding van MOS)
maar u kunt shink huidige dus betekent macht te krijgen is groter
voor niveau verschuiven u kunt gebruiken bron folloer maar voor RF-circuits ik geen bron volgeling gebruik ik adust de dc spanning tussen gate en drain om steeds dezelfde vooroordelen te krijgen.
uit ervaring is het niet makkelijk te krijgen bijpassende bron volgeling en gateinput dit is een andere reden waarom ik geen gebruik maken van de bron volgeling

dus als je cascade zeggen hoge snelheid logica, dan u uw dc bias punten zeggen op uw output poort drain naar de dc bias meegenomen in de volgende fase?

dat betekent dat uw inbreng dc bias is gelijk aan uw output dc bias?

is niet zo moeilijk te doen?

Kunt u overwegen om een versterker te gebruiken om het niveau shift functie realiseren?Het karakter van de versterker is goed.Maar de structuur is complex.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back