lettertype probleem van de IC50 op RH8

H

husteven

Guest
Toen ik de IC50 gebruik op RH8.0, is er een probleem van lettertype, wanneer ik virtuso componist.
hier is de cds.log kan iemand mij helpen om het op te lossen.

X Toolkit Waarschuwing:
Naam: tekstveld
Klasse: XmTextField
Karakter '\ 163' niet ondersteund in lettertype.Weggegooid.

Stap terug naar RH Linux 7,1 of 7,2.Het zal het oplossen van uw probleem.

Beste vriend,
Ik denk niet dat, wanneer we een probleem ondervinden met onze tool op een nieuw platform, het is oplossing is om "STEP BACK" om eerdere versies van dit besturingssysteem.
Nu, een keer, ik een probleem met het lettertype systeem van HDL Designer onder Mandrake Linux 9.0 heb, kon ik het probleem oplossen door simpelweg de installatie van een extra XFree86 verband bibliotheek, plaats op de thirs CD van Mandrake.
Ik vraag me af of deze twee problemen kunnen hetzelfde zijn.ieder hoe het bestand, die ik hierboven vermeld werd in de buurt van 80 kbyte en het is de naam bevatten "XFree" en "compat" Ik denk dat het een soort van update nodig is voor compatibiliteitsproblemen.
Aangezien XFree86 is niet gerelateerd aan een van Mandrake of Redhat, kan worden kunt u een eenvoudige test te hebben.
Nu IC5.0 werkt goed onder mijn Mandrake 9.1.

zelfs in RedHat 7.2 als uu gebruik van een aantal thema's en deze toepassen op andere instrumenten dan KDE tools u zal zien wat waring over lettertypen!

Ik denk dat het een probleem is gerelateerd aan Linux-configuraties, en niet de vrijlating van haar, als u weet, is het mogelijk om nieuwe fonts of zelfs "alias" toe te voegen aan je Linux zonder dat de OS!

BEST!

mijn vriend lopen IC5.0 op Redhat v8, lijken geen enkel probleem.

Ik ben ook in dit probleem en weet niet hoe te corrigeren?kon Mandmake Xfree verband bibliotheek draaien onder RH8?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back