Let's Make A Pr0tel Bibliotheek

S

Sobakava

Guest
Pr0tel 99xSE wolfraamelektroden
de component-bibliotheek heeft een aantal problemen.Voor sommige onderdelen, schematische en PCB deel namen zijn verschillend.

Ik heb mijn eigen schema-pcb bibliotheek paar voor de onderdelen die ik
vaak gebruikt.Lange SIP-componenten, USB aansluitingen, jumpers, sommige
specifieke ICs (microcontrollers, RAMs, bijdragen inzake het toegangsdeficit, relais, gecorrigeerd 7segment
displays enz.

Ik
kom na mijn bibliotheek nadat ik hem nog een keer controleren.Laat uw eigen Pr0tel bibliotheken!Ik denk dat we kunnen gebruiken dergelijke naamgeving formaat:

<Uw nick> _ <Uw version>. DDB
(Bijv. sobakava_001.ddb)
of
<Uw nick> _ _ <short beschrijving> <Uw version>. DDB
(Bijv. sobakava_connectors_001.ddb)

Protel bibliotheken en het ontwerp-bestanden kunnen worden gecomprimeerd zeer goed
met WinR (at) R.(10:1 of meer)

Deal?

Het is een goed idee voor schematische symbolen, maar niet voor voetafdrukken zoals de meeste volkeren fotprints zullen uiteindelijk op een op maat op een gegeven moment aan het productieproces en de mogelijkheden van de chop shop gebruikt voor de assemblage.

De voetafdrukken alleen konden worden "voorbeelden"

Ik heb geprobeerd dit voor en ik zag veel van de klachten, mensen beweren over wie gelijk heeft en verkeerde etc over voetafdruk dimensies.

Eenvoudig antwoord was dat ze allemaal kloppen, gewoon gebruik maken van verschillende processen of iemand die een compatibele connector in plaats van de een dat de voetafdruk werd gemaakt voor.Maar een of andere manier de draad eindigde met de opmerkingen die zei dat de auteur was de schuld van de gebruikers slecht PCB's, zelfs al was het de gebruikers-fout opgetreden bij het opslaan van geld met behulp van een compatibele connector met iets andere eindproducten pin maten.

Sommige heb gemengde tech, sommige smt slechts enkele dil en single sided slechts met grote verklaringen.

Ik denk dat deze dingen moeten worden gedaan op een verzoek <> reactie basis en altijd waarschuwing dat gebruikers de verantwoordelijkheid om te controleren voetafdruk & decals.

Als voor SCH symbolen ik altijd herpositioneren pinnen voor functionele stroom van de ene kant van de pagina naar de andere, dus ik nodig om het toch.Maar niet alle volkeren zal dezelfde manier

: O

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back