LeonardoSpectrum problemen met betrekking tot routering gebied schatting

T

the_penetrator

Guest
Weet iemand hoe staat is Leonardo te halen routing schattingen?Ik weet dat dit werk voornamelijk backend.

Dus als (waarschijnlijk) Leonardo niet zelfs de eenvoudigste methoden voor de routering (vroeg-niveau) raming impliceren, ik heb een andere vraag.Is dit mogelijk met hun nieuwe tool, Precision Synthesis?

Plus: Leonardo is een Dode tool?Want ik hoor dit een hoop laatste dagen.Het was nooit een zeer goede tool (middelmatig tot een aanvaardbaar voor FPGA, lachwekkend voor ASIC), maar als het bedoeld is dood, Precision heeft te doen veel beter.

the_penetrator_in_extremisŠ

Zoals u noemde, is routing uitgevoerd in de backend.Als u het fysieke ontwerp overwegen, na floorplannig en plaatsing, kunt u de routing.Daarom is informatie van plaatsing is niet beschikbaar in Leonardo aan de oppervlakte schatten / vertraging van de routing.
Zoals u weet, een synthese van het Leonardo een ontwerp op basis van componenten in de ASIC / FPGA bibliotheek.
Wat bedoel je, is het Leonardo dood?Als je bedoelt het niet in staat om de plaatsing en routering doen, is het juist.Maar ik denk niet dat het Leonardo werd ontwikkeld om dit doel.

Groeten,
KH

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back