Lens voor het bijeenbrengen van zonne-energie ...

J

js

Guest
Elke tip te koop lenzen voor het bijeenbrengen van zonne-energie (in Europa)
Elke goede plaats in www wereld!?Op moment dat ik nodig kleine concentrator!

ps
Ik moet voor concentraat lage zonlicht macht in over 1cm2

ps2
misschien in de futire ik nodig voor grote macht photovioltaic zonne ruiten ....

Hoi,

Indien u matige grootte, en goedkope, lenzen,
kunt u overwegen berging delen van de "oude rommel": Veel bedrijven zijn gooien oude overhead projectoren (die het aantal beelden op transparante folie), zoals iedereen met behulp van digitale projectoren tegenwoordig.

Ook oud fotografisch darkroom "vergrootglas machines" hebben grote condersen lenzen, die zou propably doen de truc.Je zou kunnen kijken voor een lokale online veiling of recirculatie site of soortgelijke voor deze apparatuur!

- Ted

Neem eens een kijkje te Fresnel lenzen: ze kunnen echt een goedkope oplossing voor uw behoeften.

Ik denk het niet: ze zijn ontworpen voor een totaal ander gebruik.
BTW ze zijn transparant voor IR, niet zichtbaar licht ...

Lenzen moeten worden gespecificeerd in termen van brandpuntsafstand en diameter / diafragma.Weet u uw eisen?

Als een algemene vraag over uw aanvraag: Concentratie van zonne-energie van een grotere entree naar een kleinere doelgroep impliceert een tracking mechanisme.Hoe bereik je dat?Ook
is er waarschijnlijk een probleem van oververhitting van de zonnecellen.Heeft u berekenen wat de maximaal toegestane concentratie factor met directe blootstelling aan de zon?

search with the following keywords will help you: "fresnel lens buy"...

Ik denk dat een eenvoudige
zoekopdracht met de volgende trefwoorden zal je helpen: "Fresnel lens kopen" ...

U kunt ook het volgende adres voor een betrouwbare verkoper:
http://www.edmundoptics.com/we/onlinecatalog/browse.cfm?categoryid=379

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back