LEM huidige transducer geeft geen output

S

sprooch

Guest
Hoi,

Ik heb hulp nodig fpr mijn project.
Ik gebruik een huidige transducer van LEM (HXS 20-NP, notitie bijgevoegd) voor het meten van stroom.

Ik heb 3 componenten, en mijn probleem is dat alle onderdelen heeft geen uitgang toen ik veranderd in het huidige.Dus, wat ik denk is dat de test circuit maakte ik verkeerd was.

Iedereen weet wat de verbinding moet worden?

de verbinding die ik heb gemaakt is bijgevoegd
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Weet u zeker dat de input
en output richting zijn juist?Het lijkt erop dat u zou kunnen hebben deze teruggedraaid.Dan kan ik weer meer koffie ... zzzzzzzz

groeten

dfullmer

mmm ...

Sorry dat ik vestigde zij de verkeerde manier.De verbinding is hier rechtsaf (Ik heb de juiste tekening).

wanneer ik de output gemeten spanning, het bleek 7.34mV.Ik verhoogde de huidige en de output spanning houden toenemende ... 7.35mV, 7.36mV en nooit stopt op een waarde.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

dus whats the ingangsspanning en is het op gelijkstroom of wisselstroom?

sprooch schreef:

mmm ...Sorry dat ik vestigde zij de verkeerde manier.
De verbinding is hier rechtsaf (Ik heb de juiste tekening).wanneer ik de output gemeten spanning, het bleek 7.34mV.
Ik verhoogde de huidige en de output spanning houden toenemende ... 7.35mV, 7.36mV en nooit stopt op een waarde.

Citaat:

wanneer ik de output gemeten spanning, het bleek 7.34mV

Citaat:

dus whats the ingangsspanning en is het op gelijkstroom of wisselstroom?

Hoi

Ik vind het een uitgang.Maar met 5 volt over een 2K weerstand zult u nooit druk op de huidige u zoekt.5 / 2000 = 2,5 milliampère.

Heb ik u goed begrepen?

dfullmer

De notitie is duidelijk in dit verband.Vref is IN / OUT met 200 ohm inwendige impedantie.U kunt aansluiten op een lading (> 200 k) of af te leveren vanuit een lage impedantie externe bron, indien nodig.De toelaatbare spanning bereik is 2,0 tot 2,8 V dan.Vout moet dicht bij vref zonder sensor huidige.7 mV bedoelde grond is out of range.Kan niet zeggen waarom, van een afstand.

He, jongens ...

Ik heb het probleem opgelost ...
Het probleem was de aansluiting op mijn PCB ...

1 moet de input (1st pin) en 8 zal de output (laatste pin) ..
Ik mis hen aangesloten ....

mijn fout bij het lezen van het gegevensblad foto ..

bedankt voor je hulp ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back