Leg deze terminologieën voor mij!

D

dqhuy

Guest
Pb-vrij (Lead-free) wat betekent dit?(IC-pins)
spoor naar het spoor wat betekent dit?(in OPAM specificatie)
Last edited by dqhuy op 12 aug 2005 3:12; bewerkten in totaal 1 keer

Hoi,

Weet niet veel over Pb-vrije technologie, maar deze verwijst naar een meer milieuvriendelijke manier van het maken en solderen ICs ...

Rail-to-rail verwijst naar een input-, output of beide capaciteit van de opamp.Laten we zeggen dat u een rail-to-rail opamp uitgang en je het vermogen bij 5V en aarde, dan is de opamp staat zullen zijn om de uitgang een spanning in de buurt van 0 of 5V.Regelmatige opamps kan niet dichter dan ongeveer 1,5-2V van de voedingsspanning.

Hoop dat dit helpt ...

Pb-vrij: de composities van pakket materiaal is verboden op te nemen
Pb.
Lood vrij: een soort van verpakking die zonder Bezinkselolie uit als een duizendpoot.

zoeken 'wat is loodvrij' op google.Ik ben niet zeker over de definitie HEBU sinds leiden: zowel voet-en pb, ik denk loodvrije verwijst naar vrije vooraanstaand.

beter om het te verifiëren door uzelf.

Standaard soldeer is een combinatie ot tin en lood.IC-pinnen zijn bekleed met soldeer om ze gemakkelijk te solderen aan de raad te maken.Lood is slecht voor het milieu, zodat de verhuizing uit de buurt van leiden.Als zij zeggen een IC is gratis leiden, betekent dit dat de soldeer op de pennen geen lood.Het is RoHS compliant.

http://www.pb-free.info

toonafishy heeft gelijk ... De reden om lood te gebruiken is omdat de
solderen temperatuur lager is.Echter, met ROHS
(loodvrij) de naleving van apparaten zij moeten doorstaan
een hogere temperatuur in het solderen

wholx wrote:

zoeken 'wat is loodvrij' op google.
Ik ben niet zeker over de definitie HEBU sinds leiden: zowel voet-en pb, ik denk loodvrije verwijst naar vrije vooraanstaand.beter om het te verifiëren door uzelf.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back