LED-matrix display 16 * 128 nodig

S

santoshaxl

Guest
i need led matrix display 16 * 128 met meerdere talen / tijd / pc toetsenbord-interface / hex code / schema. spoedig mogelijk contact met mij op. Santosh

Wat zijn de talen die u verwacht, behalve Engels en Hindi?

Engels en Devanagari (Hindi) is genoeg voor mij, maar als lettertype het ontwerpen van software wordt geleverd probleem is opgelost.

bedoel ... ben je het ontwerpen van een jezelf en je hoeft alleen maar het lettertype ontwerpen van software, of je moet iemand om de volledige opzet van het project en geven je de technologie?

Product zal kosten 12800/-Rupees terwijl de complete technologie zul kosten 45.000 / - Welke PCB layouts bevat, een geassembleerd geteste prototype, Circuits, en broncodes.

Product kost 12800/-Rupees terwijl de complete technologie zul kosten 45.000 / - Welke PCB layouts bevat, een geassembleerd geteste prototype, Circuits, en broncodes
Hoi pranam, geef wat meer. informatie over de 16 * 128 projet als ik wil kopen ... Bedankt, Karan

Voor een redelijke som geld 64,000.00 INR (~ 1.000,00 EUR) kan ik leveren u een volledig functioneel werkend prototype van scrollende boodschap getoond op basis van 5mm of 10mm LED's die Engels alfabet ondersteunt. Het enige wat je hoeft te doen is contact met mij op via prive bericht.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back