LDPC codes over GF (q)

M

Moshu95

Guest
Heeft iemand al gewerkt aan dit onderwerp?
Ik
ben momenteel aan gewerkt en ik zou genieten om te discussiëren over met mensen die al werken.

Ik
ben momenteel bezig met dit aspect.Ik zou ook graag praten over het!
Welke aspecten zijn jullie mee bezig?Decodering, codering of de bouw?

In feite zou ik willen praten over decodering.
Ik
heb uitgevoerd Progressive Edge Groei algoritme en gebruiken voor binaire LDPC codes dus ik zal het gebruiken voor niet LDPC binaire codes voor het moment.
Ik zal eens kijken naar een betere bouw zodra ik zal een decoder.
Maar er bestaan verschillende decoder voor niet binaire LDPC codes en ik zou vinden geweldig om een terugkoppeling van iemand die al hebben gedaan een decoder voor niet binaire LDPC codes.
Heb je gedaan een decoder?Zo ja, welke heb je gekozen en waarom?
Met vriendelijke groet,

Ik
heb net gedaan nonbinary LDPC codes, en deed een beetje werk aan decodering en net doen over FFT QSPA decodeer algoritme.
Ik denk dat u kunt gebruiken FFT QSPA als u alleen wilt testen van de prestaties van pariteit controle matrice.
Mijn onderzoek op het gebied van constructies van H is hoofdzakelijk op gestructureerde constructies.
Welke toepassingen heb je gebruikt voor de simulatie, Matlab of C-taal?Het duurde een lange tijd met behulp van MATLAB taal voor simulatie?Ik vind het gebruik van de C taal nu.Kunt u mij wat advies?
Bedankt!

Ik
ben momenteel aan gewerkt en ik zou genieten om te discussiëren over met mensen die al het werk op of zijn ermee bezig.
Dus iedereen die wil disscuss dit aspect kan communiceren met mij!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back