Lattice EG / ECP ...

D

davorin

Guest
Welke software ondersteunt de nieuwe low-cost-apparaten?
Hoewel zij apparaten moeten worden tegen lage kosten, het is niet ondersteund door de "starter" pakket dat gratis is ...

En ... niemand gehoord over de prijzen nog van hen?

Hoi,

De apparaten worden ondersteund door software starter, maar toch met een controle-pack.Dit maakt het mogelijk de EC20 en ECP20.

Prijzen zijn vergelijkbaar met Cyclone.

Prestaties bovenuit.

Groeten

Welke reden dan ook niet steunen kleinere apparaten met "starter" versie van ispLever?

Beter zou zijn voor het gebruik van de apparaten beschikbaar in TQFP voor prototypering hoewel ...

Shure, EC/ECP20 is het eerste apparaat beschikbaar.De rest van de familie zullen volgen.
Ik kan me niet herinneren wat apparaten worden ondersteund bij het starten, maar er zal zeker een aantal TQFP's.

Elk schema voor de invoering van de nieuwe apparaten?
Niet meer weet wat er op hun website over het ...

... dus waarschijnlijk andere apparaten zullen volgen volgend jaar ...

Ze vertelden me alles moet beschikbaar zijn tegen eind van het jaar.

Net gehoord dat ispLever starter versie zal geen ondersteuning voor nieuwe EG / ECP op alle apparaten.Tenminste basis versie met controle pakket (4,1) of basisprospectus versie 4.2 nodig is ...

Nice .. low-cost FPGA met niet-vrije softwar (o;

De controle-pack is inderdaad nodig is voor het moment.Maar dit zal verdwijnen wanneer de apparaten worden in de productie.

Ja .. wat ik
heb gehoord ook ...

Just
don't get it waarom nieuwe low-cost FPGA nodig "basis" pakket dat kost geld waar anderen zoals @ ltera en Xilinx bieden gratis software voor hun lage-kosten gezinnen (o:

Misschien
is het volgend jaar zal veranderen (o;

Interessant .... ispLever Starter 4.1 is beschikbaar voor download nu zeggen in release notes dat voorontwerp EC20 ondersteuning is built-in (zoals ook het installatie scherm toont berichten over nieuwe EG / ECP hulpmiddelen).

Maar na het installeren geen EG / ECP is geïnstalleerd op alle ....

Hebt u geprobeerd contact op te nemen met een lokale Lattice verkoop / disti?
Als u van plan met behulp van het onderdeel, kun je een sw controle pack waarmee een selectie van de EG en ECP apparaten, variërend van een 6K LUT een 20k LUT apparaat.
BTW.de controle-Pack is gratis.

Met vriendelijke groet

Eigenlijk heb ik geprobeerd contact met hen verschillende malen .. pijn (o;

Misschien kon ik het opnieuw proberen ... maar een beetje verloren belang nu (o;

Het spijt me, ik heb geen antwoord eerder.Kun je PM me.Ik
zal proberen te achterhalen wie je contact moeten opnemen om een controle-pack.

Alle soorten van de EG / ECP zal zijn product door het einde van het jaar.Ik heb mijn eindproduct desgin en nu wachten op de chip.Ik heb zelfs niet over de pin locatie van de chip tot nu.Ik heb de software en service pack.Maar het is zeer groot.Ik aarzel het moeilijk is voor het uploaden van de software.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back