[laten] oneindige patch en polarisatie check in IE3D

S

shadow_khan

Guest
Hoi,

Groeten aan alle leden ...
Ik heb problemen bij het gebruik van de IE3D, hoop dat iemand me kan helpen ...

Ik wil simuleren sleuf antenne in oneindige pleister met behulp van de IE3D,
hoe ik kan oneindig pleister in de IE3D?Ik weet dat het substraat en de grond vlak IE3D zijn oneindig in verzuim, dus kan ik ook oneindige metaal pleister op de top van het?

Door gebruik te maken van IE3D, kan ik de polarisatie van de antenne?
Ik wil weten of mijn antenne hebben circulaire of lineaire polarisatie, is het mogelijk?Zo ja, hoe kan ik dat gedaan?

Ten eerste, bedankt voor je hulp ...

Samsung przygotował nową reklamę, w której porównuje niewielki wyświetlacz iPhone'a 5S z wyświetlaczem Galaxy S5.

Read more...

Hoi, schaduw:

Wat bedoel je sleuf op oneindig patch?Bedoelt u dat u wilt hebben een slot op een terrein.Dan wilt u een oneindige metalen strip bovenop.Als dit het geval is, betekent dit dat je een oneindige boven de grond.U kunt een boven de grond op de Substraten sectie.

U kunt gebruik maken van IE3D om de polarisatie met alle ander patroon parameters.Groeten.

Hi Jian,

Bedankt voor het antwoord.
Wat ik bedoel is, net als enkele vierkante Microstrip patch antenne met slot, maar in mijn geval het plein pleister dimensie is geworden oneindig, dus met andere woorden, ik wil alleen maar om te onderzoeken wat de kenmerken van de sleuf.

Over de polarisatie, dat
is een opluchting, maar kan je me de stap om dat te doen (sorry als ik vragen veel).

Bedankt

Hoi, Shadow_khan:

Ik denk dat je gewoon vast een oneindig grond ergens boven de bodem de grond met de sleuf.Het moet goed.

Er zijn vele patroon parameters die u kunt gebruiken om te studeren polarisatie.Gebruik je PATTERNVIEW voor.Moet u aangeven wat voor soort polarisatie eigenschappen u wilt studeren.Op PATTERNVIEW, kunt visualiseren E-theta, E-phi, E-links, rechts en E-axiale verhouding.Al deze parameters zijn gerelateerd aan polarizations.Het zal betrekking hebben teveel dingen zonder specifiek.

Met vriendelijke groet,

Nogmaals bedankt Jian,

Ik
heb geprobeerd uw suggestie voor de boven de grond het vliegtuig, maar ik heb probleem ...

OK, hier
is hoe voeg ik de oneindige patch (vlak boven de grond):
- Eerste voeg ik de diëlektrische laag (met zijn parameter ε en tanδ) zegt in X-positie,
dan worden laag 1
- Dan voeg ik de oneindige vlak boven de grond, op dezelfde manier als de eerste, maar hier ben ik het niet veranderen ε en tanδ, in de plaats ik het echt een deel van de geleidbaarheid van 0 tot 4.9e 007.Ik vond dat probleem voor de bovenkant, want toen ik input X 0,002 (de dikte van de massaplaat metaal), het systeem geeft mij fout mesage en geen mogelijkheid om me te doen that.Why?

Wanneer kies ik de bovenkant voor de Top massaplaat hetzelfde als het diëlektrisch, dwz X
is het geaccepteerd.Maar in de MGrid trekken venster 'niet krijgen iets (iets wit scherm met raster), net zoals er geen metaal op alles.Dus toen ik proberen toe te voegen sleuf met "Dig rechthoekige gat", geven geen resultaat ...

Please help me om dit te doen, is precies hetzelfde als het nabootsen van gestapelde sleuf Microstrip antenne maar de sleuf patch is oneindig.Dat
is I
don't get it ...

Bedankt

Hoi, Shadow_khan:

De 2de manier is correct.Het niet de oneindige grond op de top view.Ziet u een horizontale lijn op de laag van de Z voor de oneindige grond.Het geeft het een oneindige wegdek op dat niveau.

met vriendelijke groet,

Hi Jian,

Nogmaals bedankt, en sorry ik stilll probleem hebben ...

Bedankt voor uw uitleg, zoals u suggereerde ik de oneindige pleister boven de grond, met dezelfde hoogte als de diëlektrische laag hoogte.(Ik heb zie de horizontale lijn in de laag no.2).

Het probleem is hoe ik kan graven rechthoekige gat?
want als ik probeer het "Dig rechthoekige gat" tools werkt het niet,
of er een andere manier om een gat / gleuf bij deze oneindige vlak boven de grond.
Geef uw voordeel ten gunste van mij.

Bedankt.

Hoi, shadow_khan:

Om een gat op een oneindige grond, hoeft u niets te graaft een gat.Je gewoon vast aantal horizontale polygonen op de z waar oneindige massaplaat is.De horizontale polygonen op oneindige grond zal worden behandeld als gaten op IE3D.Groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back