Latch

K

kunal1514

Guest
Kan een lichaam me vertellen Waarom gebruiken we klink klok tussen twee domeinen.

En ook opnieuw tijd het signaal en ervoor zorgen dat het een geldige waarde op de klok randen.

Je wilt niet te hebben het risico van een ongedefinieerde waarde waarde.

Ik heb niet krijgen dit concept ...kunt u mij uitleggen dit onderwerp beter.

In welke gevallen gebruiken we Haken tussen klok domeinen??wat het garandeert?

subbu.

Het algemeen wordt gebruikt voor LATCH GATED-CLOCK.

Dus, misschien is het de reasone van de reden waarom het gebruik LATCH tussen twee doamains!

Gated klokken worden niet gebruikt te steken klok domeinen.Ze worden meestal gebruikt af te sluiten gehele klok domeinen of gedeelten van een chip om stroom te besparen.Met geen flops worden geklokt, en geen elementen overgang staten, is het energieverbruik sterk verlaagd.

Hoi,
Ik denk dat voor het mengen klok domein of te scheef hang-probleem op te lossen worden gebruikt, wanneer u het mengen van twee klok domins kunt u krijgen scheve, omdat je scheef kunnen verliezen van de gegevens, in dat geval deze hang-gegevens te houden en voorkomt verlies van gegevens.

shivakumar043 ... dat interessant ..... Verlies van gegevens door de klok scheef ... ik heb gezien in real time voorbeeld van ..... Maar nog steeds niet kon begrijpen klinkt het hoe en waarom dit verlies van gegevens door naar klok scheef .....

Ik zal herkennen met dankbaarheid .... als iemand kan aanverwante info of een materiaal of E-link .....

Thanks .....

Voor Time lenen ...

http://www.vlsibank.com/sessionspage.asp?titl_id=4946

timing lenen ....
FF1 veroorzaakt door posedge clk1.FF2 veroorzaakt door posedge clk2 ...nemen dezelfde frequentie van clk1 & clk2 ...gesynchroniseerd ....
nu gegevens gelanceerd op clk1 moet worden gevangen in nxt cyclus van clk2 ....maar pad vertraging b / w FF1 en FF2 is> een cyclus van clk1/clk2 ...of zeg voilates instellen ....
Plaats een klink b / w em ingeschakeld 0 ....FF2 krijgen op deze manier een extra 1 / 2 cyclus van clk1/clk2 coz nu zelfs als FF2 monsters gegevens @ a skew van (1 / 2) clk1/clk2 cyclus later
nog steeds de juiste gegevens beschikbaar zijn.

Een klink gebruikt in tussen heet een vastloper-klink die wordt gebruikt om twee domeinen klok combile in een clock.Mainly gebruikt in DFT begrippen.

Sumit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back