Laser Diode Driver IC met analoge mod. tot 2Ghz?

R

rafael2323

Guest
Hoi, ik ben op zoek geweest naar een tijdje op het web, maar alle fabrikanten (analoog, Texas, Maxim ,...) bieden alleen digitale modulatie oplossingen of lage freq (tientallen Khz) analoge modulatie. Weet iemand een LD Driver IC met analoge modulatie mogelijkheid tot 2Ghz? Ik wil de montage een kleine demo van commissarissen op FR4 met een aantal TO-kan laser diodes, maar ik dont elke oplossing voor een hoge frequentie analoge modulatie te bieden te vinden. Heel erg bedankt. Groeten, Rafael

Hallo Rafael2323 was ik op zoek hetzelfde als u, maar voor lagere frequenties (rond 100MHz), ik heb gevonden van de IC-AD9660, die samengesteld is opgegeven tot 25 MHz analoge modulatie. Het is verre van 2GHz moet je maar op zijn minst is een begin. Ik denk dat er niet veel IC's voor analoge modulatie, misschien kunt u zelf doen met behulp van enkele RF transistor configuratie. In mijn geval heb ik niet de AD9660 gebruikt, ik heb een simpele LED-modulator met een transistor tot insted 20 MHz, en werkt correct. Ik ga om hem te testen met een laser diode. Maar ik zou overwegen enige verbetering met behulp van de laser diode van de PD-monitor ook. Er zijn een aantal voorbeeld circuits op het internet. Met vriendelijke groet, Horacio

Een mogelijkheid is om een ​​steady-state laser-driver te gebruiken om het gemiddelde vermogen en de 'pull' extra stroom in / uit van de laser met een weerstand set, waardoor ze up & down de steile deel van de huidige / licht curve. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back