Lange afstand audio-overdracht met kabel

O

Orpheus

Guest
Hi all;

Ik heb een project over overdracht van audio-signalen naar de lange afstand (ongeveer 1000 meter) met kabel-aansluiting in een gebouw.er is nu manier om audio verzenden met een RF-modulatie en optische systemen.dus ik heb evenwicht of onevenwichtig opties.Ik ben niet de deskundige van audio, dus ik heb hulp nodig en een aantal ideeën om dit probleem op te lossen.

- Hoe kan ik simuleren en berekenen de waarden voor de 1 km lengte kabel?(Ohmse, capacitic en lawaai, enz.)

- Moet ik gebalanceerde audio of isolatie transformator?gebalanceerde audio idee lijkt simpel en easly van toepassing.isnt it?

- Ik heb een RS485-transmissielijn in de buurt van de audio-kabel.en dat zal een aantal
digitale ruis in audio.de communicatie snelheid is ongeveer 19.200 tot - 57600
baud gewoon de snellere communicatie maakt hogere frequentie geluiden en i dun
Ik kan sommige low pass filter om dit geluid te verminderen.dat er nog andere idee?

i really need ideeën en aanbevelingen.

bedankt.

Dit is een zeer oude technologie probleem met oplossingen die hebben gewerkt voor dezelfde periode.

1.Gebruik afgeschermde twisted pair kabel.

2.Gebruik transformatoren aan elk uiteinde met de afscherming aangesloten op het centrum tik van de ontvangende einde transformator.

3.Gebruik de grootst mogelijke signaal niveau.

Voor uw berekeningen van de kabel verlies, maak een gelijkwaardige RC-netwerk met de R de draad weerstand (Voor beide draden) en C de capaciteit tussen de draden.Voor deze korte stukken, zal een een hoop gegooid circuit werken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back