land patroon of te voet af te drukken

S

soodamanikannan

Guest
Hallo frnds, Kunnen we data sheets land patroon grootte en de afmeting van het gat te gebruiken tijdens foot print maken. Geef de bevestiging. Als het niet correct geef de guideness aan mij. Hoe om te doen wat per standrad spec.

ja je moet geven het land patroon grootte als per de data sheet .. want je gaat op dezelfde ic plek om uw bord.

landpatterns afmetingen en naamgevingsconventies zijn gedefinieerd in de IPC-7.351. Datasheet landpatterns verschillen van IPC-7.351 in veel gevallen.

Indien gaat met IPC -7.351 gestrande altijd betekent te gaan met de gestrande .. enige tijd moeten we met te gaan volgens de data sheet .. omdat de gestrande zal niet overeen voor uw data sheet .. als in staat zijn om impliment enkele van de dingen betekent dat u kunt impliment zoals tekst grootte van de referentie-designator.pin nummering. pen een markering soldeermasker gebied en alle ..

IPC-7351 dekt elke voetafdruk die u wilt maken, wat IPC-7351 doet is het opzetten van de tolerences en pad maten die nodig zijn voor helen, en om kant solderen filets etc, plaatsing binnenplaatsen, ook de naamgeving van formaat voor zowel de voetafdruk, maar ook de padstack . Als u koopt de IPC-7351 spec krijgt u een kopie van de rekenmachine, het geld waard.

HI Marce, verwees ik de IPC 7351 STD. Stll hebben we een aantal twijfels. als ik maken het land patroon als per data sheet. Voorbeeld ik had 10mil dia leiden voor een component tijdens deze voorwaarde hoe de boor grootte en de grootte pad te kiezen. En ook heb ik de SMD apparaat voet af te drukken voor 0402 land. Op voorwaarde dat het masker Bodemvrijheid 5mil voor alle partijen zijn fijne of niet. Dank bij voorbaat.

PTH gaten toe te voegen aan 0,1 mm diameter als een vuistregel. Pads voor soldeermasker laag moet 1:01 zijn met de volgende paragraaf in je PCB productie instructies: 3,11 Soldeer Weersta Soldeer weerstaan (soldeer masker) is vereist op zowel de externe gezicht van de gedrukte raad van bestuur, stelt zij voldoen aan de kwalificatie / conformiteit IPC-SM-840 klasse H. Dekking, genezing en hechting zijn omschreven in de paragrafen 3.8.1 tot 3.8.3 van de IPC-6012, behalve dat er geen aantasting van het soldeer te weerstaan is toegestaan op elk oppervlak bevestigen of ball grid land, en dat ALLE pad patronen solderen weerstaan lonten tussen individuele pads. De hoogte van het soldeer weerstaan mag niet leiden tot een toenemende problemen voor surface mount componenten. Soldeer weerstaan gegevens wordt geleverd als per IPC-7351-standaard, 1:1 met het perceel oppervlakte, de fabrikant is deze overmaat solderen weerstaan openingen in verhouding tot hun productie-procedures ervoor zorgen dat alle bovenstaande vereisten wordt voldaan, tot het bedrag van overmaatse rekening wordt gehouden met de minimale track en gap afmetingen als aangegeven op de printplaten Master tekening. Soldeer weerstaan niet gerelateerd aan een onderdeel pad is niet te worden vergroot. Niet grootte soldeermasker in uw padstack anders wordt beperkt u uw ontwerp mogelijkheden.

Oh ik vergat, zou ik gebruik metrische, de meeste onderdelen van deze dag zijn harde metrische, en het maakt het leven makkelijker als je samen met mechanische ontwerp depts. en software.

Hoi Marce, Hartelijk dank voor uw waardevolle antwoord, bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back