lage stroomverbruik van 8051

2

2000

Guest
Hallo vrienden, ik heb gewerkt met 8051 voor de laatste 5 jaar, en dit kleine uC me nooit teleurgesteld. Maar nu heb ik een draagbare apparatuur te ontwikkelen en # A% T $ M @ E ^ L 8051 gootstenen veel mA ... is er geen familie of uC zo gemakkelijk te vinden en zo goedkoop als 8051, dat dezelfde architeture zou maar hebben veel minder stroomverbruik? En ook heel belangrijk, met een grote C compiller zoals K & # E * I @ L een ... groeten, 2000

Hallo, 2000. Re. uw vragen, zou ik u aanbevelen voor PHILIPS een. Re. de kracht compsumtion is afhankelijk van wat compay's die u gebruikt. Elke weg, PHILIPS, hebben ze laag vermogen type 8051 variaties. Er zijn nu twon soorten beschikbaar, men LPC76X-series en de andere LPC9XX-series. LPC76Xs zijn al ontwikkeld en bewezen. LPC9XXs zijn Brend nieuwe, dat wil zeggen nieuw geïntroduceerde serie, maar meer betere en imbeded functies en ook respect voor de opgenomen vermogen. En het is nu al ondersteund met K @ il's tools. U kunt meer detail informatie van onder linx. http://www.semiconductors.philips.com/markets/mms/products/microcontrollers/ Zoals je kunt raden, LPC9XX-serie zijn honderden soorten zal er, currentely, ze eindigde 6 type series . Als u gebruik maken van de K @ il-tools, kunt u controleren of. Ik hoop dat ik een helpt. Veel succes. : Roll:

Neem een ​​kijkje op de MPS430 familie van TI. Uiteraard zijn dit niet x51-compatibel. Maar er tenminste een poort voor GCC die MCU. USBMan

hallo het www.cyg * nal.com 8051 zijn krachtig en hoge snelheid en laag vermogen (lage mA / MIPS) U kunt schakelen tussen twee klokfrequentie (voor ex 20MHZ en 32 kHz) wanneer u bij stationair Gebruik een lagere kloksnelheid voor een lager energieverbruik. doei

Ik werk met cygnal: o het zeer goed MCU en zeer laag vermogen: o andere goede kan veranderen Frq interne 2MHz, 8MHz, 16MHz .... : O hebben interne osc: o in 32kHz cygnal kern hebben lagere 400uA: (maar cygnal product hebben enkele expencive

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back