Lage ruis opamp ontwerp

S

suria3

Guest
Hi guys,

Ik
ben bezig met een dc annulering circuit in een optische ontvanger circuit.Momenteel
ben ik geconfronteerd met een probleem bij het ontwerpen van een geluidsarme opamp voor mijn feedback circuit.De functie van deze feedback circuit is te vergelijken met de DC spanning op de positieve en negatieve ingang van de opamp te 1.2V en trek de input DC stroom van transimpedance versterker te elimineren dc offset.Wanneer ik de transimpedance input lawaai analyse in cadans, merkte ik dat de feedback opamp over de grote geluidsoverlast op het ingangssignaal.De opamp winnen is 40dB.Ik moet enkele referentie of gids over het ontwerp van een zeer laag geluidsniveau opamp, dus mijn totale geluidsoverlast zullen worden verlaagd.De opamp is een differentiële input en single ended output.

Bedankt,
Suria

Ik
ben niet precies duidelijk wat je probeert te doen met de versterker, wat is de 1.2V.Er zijn veel minder luidruchtig manieren om een DC gecompenseerd dan met een op-amp.
Ik
ben geen expert op het gebied van lage-ruis op-amp ontwerp, maar ik ontwerp CMOS-camera's die op-amps onder othere dingen.Wij annuleren DC heel vaak in onze chips, maar nooit gebruiken op-amps te doen.
Als u
op zoek
bent naar het verhogen van uw ac dc acainst de achtergrond, probeer een zoekopdracht voor een HDA (ontworpen door honigdrank - visie-chips), een hysteretic differentiëren versterker, eenheid winst op DC en een AC winst van (afhankelijk van de OTA) rond 100.

U kunt DC met high-pass filter, maar ik
ben niet zeker van de beperkingen van uw ontwerp.

Ik hoop dat je de oplossing van uw probleem.

Oude Nick wrote:

Ik ben niet precies duidelijk wat je probeert te doen met de versterker, wat is de 1.2V.
Er zijn veel minder luidruchtig manieren om een DC gecompenseerd dan met een op-amp.

Ik ben geen expert op het gebied van lage-ruis op-amp ontwerp, maar ik ontwerp CMOS-camera's die op-amps onder othere dingen.
Wij annuleren DC heel vaak in onze chips, maar nooit gebruiken op-amps te doen.

Als u op zoek bent naar het verhogen van uw ac dc acainst de achtergrond, probeer een zoekopdracht voor een HDA (ontworpen door honigdrank - visie-chips), een hysteretic differentiëren versterker, eenheid winst op DC en een AC winst van (afhankelijk van de OTA) rond 100.U kunt DC met high-pass filter, maar ik ben niet zeker van de beperkingen van uw ontwerp.Ik hoop dat je de oplossing van uw probleem.

Hoi,

Is je ontwerp op-chip of bent u uit het bouwen van deze IC's?
Dus ben ik gelijk in het denken dat je het omzetten van de Singal eindigde signaal AC DC naar een differentiële signaal met een 1.2V gecompenseerd, maar het DC van de pixel wordt veroorzaakt door het verschil signaal te onevenwichtig?
De beste oplossing zou zijn voor het filteren van de pixel output indien dit het geval is.
Overweeg het gebruik van een HDA op de backof de pixel (wat is eigenlijk een versterker met een filter in het terugkoppelcircuit) die feeds DC terug aan de inverteren-ingang, waardoor u uw AC signaal versterken en de DC-component niet wordt gewijzigd.Dit werkt alleen goed met een kleine AC ingangssignaal.Dan is het filter het signaal naar de DC-strip uit, vervolgens converteren naar een differetial signaal.
U moet ten minste een van uw winst fase voorafgaand aan uw belangrijkste geluidsbron, het verbeteren van uw signaal
/ ruisverhouding.

Ik hoop dat sommige van deze helpt,

Laat het me weten hoe de dingen gaan.

Sante,

Nick

Oude Nick wrote:

Hoi,Is je ontwerp op-chip of bent u uit het bouwen van deze IC's?

Dus ben ik gelijk in het denken dat je het omzetten van de Singal eindigde signaal AC DC naar een differentiële signaal met een 1.2V gecompenseerd, maar het DC van de pixel wordt veroorzaakt door het verschil signaal te onevenwichtig?

De beste oplossing zou zijn voor het filteren van de pixel output indien dit het geval is.

Overweeg het gebruik van een HDA op de backof de pixel (wat is eigenlijk een versterker met een filter in het terugkoppelcircuit) die feeds DC terug aan de inverteren-ingang, waardoor u uw AC signaal versterken en de DC-component niet wordt gewijzigd.
Dit werkt alleen goed met een kleine AC ingangssignaal.
Dan is het filter het signaal naar de DC-strip uit, vervolgens converteren naar een differetial signaal.

U moet ten minste een van uw winst fase voorafgaand aan uw belangrijkste geluidsbron, het verbeteren van uw signaal / ruisverhouding.Ik hoop dat sommige van deze helpt,Laat het me weten hoe de dingen gaan.Sante,Nick

Sorry voor het late antwoord, ik
ben al bewegend huis en vergeten dit.

Goed, als ik spreek over een pixel dat is de photodiade en alle processing elektronica uniek voor die foto-diode, dat wil zeggen in een 64x64 matrix is alles aan elke pixel, geen coulmn gebaseerd verwerking.

U zegt dat u probeert te converteren een differentieel signaal naar een volledig afgesloten?Het lijkt erop dat je doet het andersom.
Ik neem aan dat het low-pass filter je het over hebt in je DC cancelation circuit (wat willen we kwijt te raken, omdat het niet goed werkt).En omdat u wilt annuleren, DC Ik ben er ook van uitgegaan dat het in feite de AC-component u geïnteresseerd

Als u me de black-box gegevens van uw pixel / route (niet de DC annulering wat je doet) Ik bedoel het licht in te signaal uit.Ik zal gelukkig maken een blokschema oplossing voor je.

Bent u niet gebruikt CMFB in de volledig differentiële versterker (112)?

Als ur behulp waarom wil je de feedback van DC annulering ckt?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back