lage kosten snel schakelen diodes met minimale hersteltijd

I

ibrahim03

Guest
Ik ben het maken van een project voor het besturen van een DC-motor met een H-Bridge.Ik ben nu met BJTs voor de H-Bridge (voorheen Ik probeerde te gebruiken N-kanaal Mosfets maar kwam in de problemen).Het probleem is ik nodig om vrijloop diodes gebruiken om het gebruik met de transistors.As ik gebruik PWM van 1KHz, moet ik die diodes kan dat snel veranderen.Kunt u suggereren dat het nummer van alle dioden die goedkoop zijn en gemakkelijk beschikbaar zijn en zal dienen het doel.

Ik momenteel 1N4001 en de 1N5395 met mij.Elke kans die ik kan deze gebruiken in mijn project?

ibrahim03 wrote:

Ik ben het maken van een project voor het besturen van een DC-motor met een H-Bridge.
Ik ben nu met BJTs voor de H-Bridge (voorheen Ik probeerde te gebruiken N-kanaal Mosfets maar kwam in de problemen).
Het probleem is ik nodig om vrijloop diodes gebruiken om het gebruik met de transistors.As ik gebruik PWM van 1KHz, moet ik die diodes kan dat snel veranderen.
Kunt u suggereren dat het nummer van alle dioden die goedkoop zijn en gemakkelijk beschikbaar zijn en zal dienen het doel.Ik momenteel 1N4001 en de 1N5395 met mij.
Elke kans die ik kan deze gebruiken in mijn project?

als motorstroom lager is dan 8A-9A en de spanning onder 40V, kunt u gebruik maken IN5822.

ibrahim03,
Elke Schottky diode moet het werk doen.De enige beperking is dat ze niet beschikbaar zijn met een hoog voltage ratings.
Groeten,
Kral

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back