Laden eenvoudig tegen XUPV2P

B

BlackOps

Guest
Hallo,

Ik wil laden iets simpels er nu.Ik gebruik handleiding die kwam met Ise Webpack 9,2

maar deze handleiding laat zien hoe eenvoudig laden teller in Spartan-3 board.

anyway, Ik besloot haar te volgen stappen, maar om de code doelstelling voor mijn bord.

hier is de VHDL:
Code:-------------------------------------------------- --------------------------------

- Bedrijf:

- Engineer:

--

- Maak Datum: 21:38:03 12/21/2007

- Design Naam:

- Module Naam: Counter - Behavioral

- Project Naam:

- Target Devices:

- Tool versies:

- Beschrijving:

--

- Afhankelijkheden:

--

- Herziening van:

- Herziening 0.01 - File Created

- Extra Reacties:

--

-------------------------------------------------- --------------------------------

library IEEE;

gebruik IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL;

gebruik IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL;

gebruik IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL;---- Uncomment de volgende verklaring bibliotheek als instantiëren

---- Alle Xilinx primitieven in deze code.

- bibliotheek UNISIM;

- gebruik UNISIM.VComponents.all;entiteit counter

Port (CLOCK: in STD_LOGIC;

RICHTING: in STD_LOGIC;

COUNT_OUT: out STD_LOGIC_VECTOR (3 Downto 0));

einde tegen te gaan;

architectuur van Behavioral teller

signaal count_int: std_logic_vector (3 Downto 0): = "0000";

beginnen

proces (CLOCK)

beginnen

indien CLOCK = '1 'en vervolgens CLOCK'event

als DIRECTION = '1 'dan

count_int <= count_int 1;

anders

count_int <= count_int - 1;

end if;

end if;

einde proces

COUNT_OUT <= count_int;

einde Behavioral;

Uw iMPACT log ziet eruit als een typische succesvolle downloaden naar de FPGA.Good job so far!

Uw klok ingang is waarschijnlijk 100 MHz, dus uw knipperende LED's zijn waarschijnlijk veel te snel om te zien met je ogen.Probeer probing ze met een oscilloscoop of voeg een ander tegen uw HDL te vertragen het knipperen tarief.

Heeft u herinneren aan de FPGA pin nummers in uw project?Als je niet doen, dan CLOCK, richting en COUNT_OUT krijgt aangesloten op willekeurige FPGA pinnen.U kunt zien dat de plaats-en-route pinout rapport in een bestand met de naam iets als counter_pad.txt.Gebruiker De raad van bestuur handleiding geeft pin locaties.Bijvoorbeeld, de 100 MHz-klok pin AJ15.Download de handleiding en een aantal voorbeeld UCF bestanden hier:
http://www.xilinx.com/univ/xupv2p.html

Uw iMPACT logboek bevat de FPGA's drie MODE pennen zijn ingesteld op 1,0,1, die correct is voor JTAG, hoewel JTAG meestal werkt met elke MODE pin instelling.

Ik weet niet veel over System ACE of haar vervelende knipperend licht.Pagina 21 van de handleiding heeft het over de relevante schakelaars en lampjes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back