LabView Pre-requisites ...

B

bimbla

Guest
Wat zijn de basisvoorwaarden voor het leren Labview?

Wat is een goede plek om te beginnen?

bimbla.

Het is niet moeilijk te leren LabVIEW zolang je ervaring hebt in de computer programmeren.Ik stel voor dat je het lezen van de student Labview versie boek.Het bevat een cd van Labview 7i.Na het afronden van het boek, kunt u uw eigen project met deze krachtige tool.

Het boek link

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0131239260/qid=1103302351/sr=2-1/ref=pd_ka_b_2_1/002-5847589-3997668

Is kennis van een programmeertaal nodig of is het een grafische programmeertaal tool?

bimbla.

Nee, hoeft u niet te worden vloeiend in een andere programmeertaal.Voor basis-en middelharde geavanceerde projecten kennis van LabVIEW is genoeg.
Ik Noy zeker als NI nog evaluatie-versie biedt voor studenten ..
Lerning LabVIEW uit een boek alleen (ik haat het ..) is niet zo efficiënt als de toegang tot de computer en slechts LERN en spelen ..

De kerntechnologie is hetzelfde als C. Het verschil is de benadering.GUI is zeer krachtig en hardware interfacing is eenvoudig.

Ik ben ook LabVIEW newbie, en vond het nogal ongemakkelijk bij dit visuele programmering benadering ten opzichte van de traditionele codering ....
het is vrij moeilijk om grote programma's rite bouwen?

LabVIEW is een echt krachtige programmeertaal.Het is grafisch, die verschilt van de traditionele codering wel.Doorgewinterde programmeurs will love it als ze Labview graven in de diepte.Zie het boek

Een Software Engineering aanpak van LabVIEW

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0130093653/qid=1103402364/sr=1-4/ref=sr_1_4/002-5847589-3997668?v=glance&s=books

Het duurt minuten om te leren, maar een leven te beheersen.

NI LabVIEW verkoopt als een eenvoudig te leren programmeertaal instrument dat iedereen een programmeur maakt.Ik denk dat veel "selling points" is genomen bij de show van de code voor de baas.Thera zijn veel strijkers en dozen en alles is heel kleurrijk, iedereen gelezen hebben de strip Dillbert?.

Op het einde is zo hard als het doen aan programmering, laat het dan in Java C of VB.Op het einde van haar alles over de structuur en begrijpen hoe een probleem op te lossen met een computer.

Voor een snelle en vuile lab opstellingen zijn groot.U kunt leren dat sneller dan wanneer je wuld doen in C en er zijn veel nuttige controles als grafieken en diagrammen.

Ik heb gebouwd verschillende grote / enorme testsystemen in LV en ik wil het voor sommige taken, maar je kunt strugle dagen proberen de notulen van de C-code te doen.

Ik zou zeggen probeer het, indien nothng anders zijn een geweldige ervaring.

re Me

LV is echt een goed hulpmiddel voor beginners / intermediate projecten ...maar ik heb ondervonden ernstige beperkingen terwijl het proberen te verwerven en real-time gegevens te verwerken via de seriële poort ....Ik liep LV over een Windows2000 platform ...Ik denk dat het te wijten was aan de round-robin scheduling algoritme van MS Windows ...maar het kan te wijten zijn aan de beperkingen in LabVIEW zelf ...

Ik ma Labview gebruiker en vind het een stuk gemakkelijker te gebruiken dan de conventionele methoden programmering voor mij.Als een grafische taal maakt het meer zoals het doen van elektronische schakelingen ontwerpen dan de programmering.Als je kunt tekenen schema's en kan werken met stroomdiagrammen en functie blokken die zijn als go-sub-routines dan kun je Labview.Het duurt nog heel wat moeite om echt bedreven met LabVIEW, maar als je eenmaal weet u vindt dat u het kunt gebruiken voor vrijwel elke vorm van gegevens verzamelen van en omgaan baan die je kunt bedenken.Dit omvat complete afstandsbediening mogelijkheden.Labview gecompileerde programma's worden gerapporteerd aan hebben ongeveer dezelfde snelheid als C-code.

Ik had ook wat problemen ondervonden met het gebruik van de seriële poorten op gelegenheden, maar deze problemen zijn altijd terug te voeren op problemen die ik codering ingevoerd.Zodra deze problemen werden opgelost waren er geen problemen meer met het gebruik van de computers seriële poorten met behulp van Labview 6.1, 7.0 en 7.1.Ik heb geen ervaring met oudere versies.

Bij ernstige seriële poort werk moet worden gedaan van een netwerk aansluiting op communicatie-servers worden gebruikt met mogelijk veel veelvouden van seriële apparaten worden gecontroleerd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back