laatste jaar project

A

anurag_00713

Guest
hallo meneer,
ima laatste jaar student met de elektrische en elektronische discipel.Ik wil een project doen over de controle van AC motoren met MSP430 microcontroller.Eigenlijk im installeren c MSP430 'overwinnen van de beperkingen van het gebruik van 8051 ÁC of andere ÁC voor de controle van motoren.
Kunt u raden mij of mijn idee is erectie of niet?Ook mij helpen met hoe dit MSP430 gebruiken zodat ik de beperkingen van andere ÁC kunnen overwinnen.

Het is niet beter dan andere microcontrollers gebruikt voor de motorische controle toepassing.Het is waarschijnlijk niet in een korte lijst van de beste.Het kan nodig zijn om na te gaan, maar ik denk niet dat de MSP430 heeft een speciale PWM modules ... en u moet deze om de 6 poorten pulsen te genereren als je de inductie motor control.

Bijvoorbeeld, TI C2000 serie beter omdat het de speciale PWM-kanalen heeft.En aangezien je moet veel van de middelen, zijn er tal van codes op de website van TI's voor motorische controle toepassing als u de C2000 micros gebruiken.

Voordat u de MSP430, om te controleren ervoor te zorgen dat het gebruikt kan worden voor de motorische controle toepassing.Het is misschien niet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back