laagspanningsapparatuur ontwerp voor hulp!

H

hxr

Guest
Beste allemaal:
Ik wil het gebruik van een techniek genaamd "threthold spanning tuning" die kan lager MOSFET 'drempel spanning, om te beseffen wat laagspanningsapparatuur toepassingen.Maar deze techniek is zo complex en hardlijvig dat, indien het ontwerp heeft veel MOSFETs, i
can't handle it.Normaal twee fasen opa is een geschikte een soepele, maar lager voltage heeft geen zin.Dus, is er een structuur die gemakkelijk kan worden gerealiseerd en de lage spanning is nodig?Ik ben graag uw suggesties!dank bij voorbaat!

Ik dacht "threthold spanning tuning" alleen werd gedaan door gieterij.Je moet op zoek naar een andere manier naar beneden ur macht!

Als door "Threshold spanning tuning" je bedoelt, changnig de Vt van individuele transistors, dan is een dergelijke techniek is beschikbaar in sub-nm technologie.Ik denk dat deze techniek niet beschikbaar was met de 0,18 micron technologie.

De gieterij kan altijd op deze tegen betaling wel.

Voor een klein voedingsspanning, ontwerpers meestal gaan met rail-to-rail op-amp architecturen, die u kunt vinden met behulp van de IEEE Xplore.

Veel vriendelijke manier voor de lage voedingsspanning.
bulk dirve opa,
het spoor naar het spoor opa,
enzovoort

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back