Laag tarief Powerline communicatie

T

togarha

Guest
Hoi!

Ik probeer het gebruik van een ST7540 IC bij een lage communicatie tussen 2 platen evaluatie.De evaluatie boards werkt niet voor mij (ik weet niet waarom hij niet herkent de juiste trein), dan
zal ik proberen om een persoonlijke boord, maar de informatie voor ST7540 Ik denk niet dan compleet als ik gewenst.

Kunt u me helpen om een goede elektriciteitsnet schematische proberen om verbinding te maken met de ST7540 rechtstreeks vanaf een pc?Weet u een product met deze IC?

Thanks in advance ...

Groeten,

HI!

Ik heb hetzelfde probleem met jou.Maar mijn andere probleem is st7540 heeft geen uitgangssignaal op TXout .. Heeft u al de oplossing van uw probleem?Als u al vinden het schema voor deze route.Stuur mij over, ik wil ook weten ..Bedankt,

Groeten,

Yoga

Ik
ben op zoek naar meer informatie, en ik zal proberen om de evalcommboard van St door mijn eigen commboard, maar ik moet om de connector te zetten in de nieuwe commboard te proberen om te beginnen met de evalst7540 boord.

Alle informatie gevonden, hem in deze functie,
neem dan
Thanks in advance,

Groeten,

HI,

Ik heb al opgelost mijn probleem in TxOut modus.Maar het resultaat is anders met de standaard fabrieksinstellingen van ST7540.Ik heb een Output van 60Khz.Maar, De standaard fabrieksinstellingen output 132.5KHz.Voor deze test
heb ik gebruik gemaakt van asynchrone modus.Heeft u een schema voor actieve filter van 60Khz?groeten,

Yoga

Ik heb wat problemen met dit apparaat ook.Ik heb een module vanaf het schema op de ST Application Note AN2451 die wordt vrijgegeven als ontwerp gids.

Eerst heb ik geprobeerd om te communiceren met het apparaat trhough een software-SPI gemaakt door het lezen van de inhoud van de controle-register (24 bits).Ik heb goed gelezen en geschreven in het register, maar toen ik zijn veranderd de modulatie band vervolgens de frequentie van de CLR / T lijn zeer instabiel.

Ik heb nog niet geprobeerd om alle gegevens op het elektriciteitsnet, omdat ik wil begrijpen van de klok signaal probleem bron voor om dat te doen.

Ik neem dan ervaringen te delen met andere gebruikers, dan schrijf ik een bericht of een e-mail: saintofsky op gmail dot com, dank je.

Groeten.

Hi saintofsky!

Ik kan het niet helpen jong.Ik heb eindelijk "klaar" voor het project dan wil ik (ik heb niet de prototipe ...), dan weet ik niet wat er gebeurt in uw systeem ...

I'm so sorry ...

Groeten,

Kan iemand me helpen om de ST7540 Power Line Modem Demo Kit "software tool.

Thanks in advance

Wt soort hulp do u nodig Sanath.nway in mijn ogen ST ding zuigt, ga voor IT700c uit itran.het
is gr8

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back