kristal en PLL

C

casual3_2002

Guest
we hebben een chip met XIN / XOUT (kristal in / uit) pinnen gedefinieerd die worden verondersteld om te worden aangesloten op de on-chip PLL, maar ik
ben niet zeker hoe is de externe kristal aangesloten op de PLL, is het directe verbinding of door enkele andere onderdelen?

Bedankt!

xtal is gesoldeerd aan de raad en is aangesloten op pinnen ....

Als u wilt zien wat uitleg hoe het werkt kijk bijvoorbeeld voor Pierce oscillator.
Op chip is de route (bijvoorbeeld omvormer met feedback) en samen met de xtal het neer op bepaalde frequentie.(theorie is vrij eenvoudig)
Dan is het verbonden met PFD (rechtstreeks of via prescaler) en zo bij te PLL

We hebben een PLL harde macro's, ik
ben niet zeker wat te zetten tussen de pennen en
de PLL, is dat een cel kan ik uit de gieterij of iets anders, wat ongeveer
de parameters?Bedankt!

Teddy schreef:

xtal is gesoldeerd aan de raad en is aangesloten op pinnen ....Als u wilt zien wat uitleg hoe het werkt kijk bijvoorbeeld voor Pierce oscillator.

Op chip is de route (bijvoorbeeld omvormer met feedback) en samen met de xtal het neer op bepaalde frequentie.
(theorie is vrij eenvoudig)

Dan is het verbonden met PFD (rechtstreeks of via prescaler) en zo bij te PLL

afhankelijk van de gieterij - zij hebben doorgaans xtal oscillator (eenvoudige).

sluit u de uitgang van xtal oscillator aan uw Referentie input van PLL

Ik zou willen vragen of er iemand die er heeft een aantal basisprincipes van Pierce kristal en of de Armstrong oscillator.

kristal kan worden gezien als een circuit met inbegrip Resister / Cap / inductantie en de Q-waarde is zeer hign op de vaste frequentie

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back