krijgen expansie

P

patriot

Guest
We horen vaak van Gain compressie, maar hoe zit Gain Expansion? Wat is de toestand van Gain expansie?
Heeft iemand een aantal tutorials over?

In het algemeen Gain Expansion is een ongewenst fenomeen dat verschijnt in lineaire Power Amplifiers.De Gain vs Pout grafiek is geen ideale rechte lijn (de winst gaat hoger te dalen in de compressie).
De voornaamste reden van de winst expansie is de macht klasse (en de bias) van de versterker.

Ik weet alleen dat als je hierboven vermeld, Wilt u alstublieft uitleggen meer gedetailleerde in fysieke?
Thanks in advance!

bijvoorbeeld bij lage input power 0dBm, de winst is 10,
wanneer de ingangsvermogen verhoogd tot 10dBm, is de winst daalde tot 9
dan is punt heet 1dB comprimeren punt

U vindt in deze bijlage een toelichting krijgen over compressie of expansie winnen, maar in de Franse taal, als je niet begrijpt de taal die u kunt mij vragen

Veel dank aan Foufou, begrijp ik niet Frans, maar ik weet dat de algemene betekenis van de formules van de uitdrukking, Gain = 20log (a1 3 / 4 (a3) A ^ 3)
Als de A3> 0, kunnen we zeggen dat het winnen expansie, is het niet?
Maar a3 is vaak <0?

van sommige papier, wordt gezegd dat wanneer IQ is laag, krijgen expansie zou gebeuren
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Klasse C is een extreem voorbeeld van winst expansie.Zonder rijden dan krijg je geen winst.Gain breidt dan met rijden totdat je compressie te bereiken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back