Koude soldeerbout kit

M

Maverickmax

Guest
Hoi

Ik denk aan het kopen van Koude soldeerbout kit zeer snel, maar heb je een?Is het goed?

Maverick Max

wanneer is dat ding verkocht door Radio Shack voor $ 20.00. Ontvang een fles van Bourbon plaats.
Het zal meer nuttige

Hier zijn enkele gebruiker reviews: http://forums.dreamincode.net/showtopic10824.htm (allen gelijk zijn aan jimmybuffet's)

Blijkbaar heeft de tip hitte en koel snel, maar zodra je nodig hebt om warmte over te dragen aan een deel, is de thermische massa van het gecombineerde systeem groot genoeg is dat de warmte-up tijd erg lang is.Ook de tip is kwetsbaar en gemakkelijk te breken.Ik had eens een batterij aangedreven ijzer met een drukknop.Het had al deze problemen met uitzondering van de metalen punt niet breken.

Een ander probleem is dat de temperatuur niet is thermostaat ingesteld en kan te hoog zijn voor thermische grenzen een gedeelte's.

Mijn vrienden zeggen mij dat alles Radio Shack verkoopt, heeft ten minste een fout in het ontwerp.Een voorbeeld is een pratende inkomende ID-eenheid.U drukt op een schakelaar en het geeft alle behalve de meest recente oproep sinds de laatste keer dat je raakte de schakelaar.Tien-vijftien jaar geleden hadden ze dit 70 cm FM-radio voor de hand gehouden hammen.Het werd gewaardeerd op 5 W. Dit was aan het einde van de 70 cm band niet gebruikt voor repeaters.Aan het einde waar de eenheid zou doorgeven aan een repeater de macht was 1 W.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back