Klok Vs Reset

P

prabhu.er

Guest
Dear All,

In Digital Circuit Design Wanneer we de-gelden de reset-signaal.

Wat gebeuren voordat de klok oscillerende we de-de reset doen gelden.dat gereset is, is de-beweerd maar tot klok is niet uit klok generator (klok wordt gegenereerd door de interne klok generator).In de raad van bestuur niveau hoe dit ontwerp werk.Als een probleem ontstaan als gevolg van deze me te helpen.

Groeten,
Prabhu

Afhankelijk van hoe de logica is ontworpen.Als u de reset-zijn te synchroniseren synchroon opnieuw gebruiken in uw ontwerp, zal de synchronisatie van reset uitgesteld tot de klok komt en ook de output gegevens van de FFS.Als u asynchrone reset gebruikt, wordt alleen de output gegevens worden uitgesteld totdat de klok arriveert.

In ieder geval, ik zie geen problemen.Meestal aan boord voldoende tijd wordt gegeven tussen de stelling en de-bewering van resetten voordat de normale werking.

denken van start up tijd van oscillatorToegevoegd na 15 seconden:jitter en onstabiele CLK

Vanuit uw vraag, ik denk dat er geen probleem als zodanig in de raad van bestuur niveau.
Kunt u uw vraag meer duidelijk, de achtergrond van deze twijfel

groeten,
zonderling

Ok, nu ik proberen duidelijk uit te leggen over mijn twijfel.

Just One-processor is het werken onder 300MHz.Deze processor is gekoppeld met een randapparaat.

Processor en perifere hebben beide dezelfde reset genoemd sys_rst_n (actieve laag).Dus, wanneer processor reset wordt beweerd perifere de-de-reset ook beweerd.

Processor hebben klok genoemd als "sys_clk".perifere klok genoemd als "p_clk".Voor energiebesparende doel p_clk wordt gegenereerd (met behulp van interne klok divider circuit, bron klok sys_clk) en verzenden naar de perifere wanneer noodzaak om anders te gebruiken p_clk is nul.

Mijn twijfel is wat gebeurt in het perifere logica tijdens na sys_rst_n de-stelling en vóór de p_clk generatie.

Dit is toegestaan in het ontwerp en het veroorzaken van een probleem in boord werk of silicium.

Ik denk dat dit moet geen enkel problemen.In principe is het perifere uit gereset en klaar, maar het heeft nog geen actieve klok.Het is dus echt in een uitschakelen staat.Ervan uitgaande dat de processor is het enige apparaat dat het controles, de perifere alleen nodig in staat stellen wanneer processor moeten praten om het.Aangezien de processor geven zij een actieve klok om wakker te maken, moet alles goed.

- Hung

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back