kleine pdf-bestanden in een groot bestand

N

nikhilele

Guest
Ik heb downlaoded paar boeken van verschillende sites
maar in sommige van de boeken die de bestanden zijn in delen voor elk hoofdstuk

dus ik heb meer dan 10 bestanden voor enkel boek
Nu wil ik hen te voegen en maken het enkel boek opnieuw in een bestand

bestanden zijn in pdf-formaat

Nog een vraag hoe boek toevoegen merken in pdf-file die zijn afgebeeld in linkerdeelvenster die directy neemt je mee naar de respectieve hoofdstuk en onderwerp.

Ik gebruik een opensource programma met de naam "pdfBlender" om het combineren van verschillende PDF-bestanden.Het kan niet bladwijzers toe te voegen of iets, maar het heeft een goede baan combineren van de bestanden in een bepaalde volgorde voor mij.

Het komt van de site: http://www.spaceblue.com/pdfblender/

U moet ghostscript geïnstalleerd.Ik beveel AFPL Ghostscript die je kunt vinden en downloaden hier: http://www.cs.wisc.edu/ ~ ghost /
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

U kunt ook gebruik maken van de WIN2PDF software waarmee u PDF-bestanden maken vanuit elke Windows-software ... je alle PDF hoofdstukken kan toevoegen aan 1e hoofdstuk

U kunt ook downloaden vanaf
www.softpedia.com / get / Office-tools / PDF / WinPDF.shtml

Dit is een proefversie met de enige sanctie van het toevoegen van een advertentie pagina op het einde van het document.

en wat over het toevoegen van merken boek in pdf-file die zijn afgebeeld in linkerdeelvenster die directy neemt je mee naar de respectieve hoofdstuk en onderwerp.Deze zijn als hyperlinks

Ik heb gezien wat software dan gedragen als printer en u kunt pdf van uw Word-bestand of een tekstbestand te maken te willen kleine lettertjes PDF Creator en nog veel meer ..

er is een andere software ook wel "PDF Splitter and Merger".De demo kan gedownload worden van downloaden. Com.is goede software.

U kunt gebruik maken van Adobe Acrobat 6.0 Pro te fuseren pdf-bestand.
Menu: document ----> invoegen pagina's ...

Acrobat 5 of 6 of 7 Professional Edition maakt het mogelijk
bladwijzers toe te voegen,

om een pdf van veel van pdf bestanden u
kunt gebruik maken van een PDF-split / software samenvoegen

Ik heb het over vrije software Acrobat Pro is kostbaar
Er zijn veel projecten in sourceforge

PDFBlenderSetup1.1.2.zip werkt goed

U kunt ook proberen FinePrint pdf fabriek
houdt het de print venster open tijdens het afdrukken van documenten die zij automatisch samengevoegd.
Dit kan samenvoegen elk type bestand en geven u definitief pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back