klasse D versterker van een mp3-speler draagbaar apparaat

X

Xlib

Guest
Hallo
Ik ben op zoek naar het model van de output stadium versterker van een mp3-speler draagbaar apparaat.
Ik ben niet lookin voor een bepaalde mp3-speler, dus als iemand weet de naam van het stadium van een MP3-versterker, laat het me kmow het model van de mp3 en het nummer van het versterker.
Thanks a lot
Libero

Lieve,

Wat is uw probleem acctualy,
de laatste fase van een mp3-speler is een low pass filter meestal het bevat spoel en condensator deze zijn te gebruiken voor Resonation.Een low-pass filter is een filter dat laagfrequente signalen passeert maar dempt frequenties hoger dan de cutoff frequentie.Het werkelijke bedrag van verzwakking voor elke freequency varieert van filter te filteren.

Mijn probleem is dat ik een verslag over de klasse D versterker gebruikt in een specifieke draagbaar apparaat doen (hebben de naam van het apparaat) schrijven als een mp3, een cd-speler of anders.I'v geweest lookin voor datasheets van deze apparaten, maar kon het niet vinden.
Dus omdat ik niet durven te MIJN demonteren mp3 i was Askin als iemand iets van weet.De low-pass filter moet worden een deel van de versterker, dus ik wil graag het nummer van het zo weten dat ik zou kunnen kijken voor de layout en bespreken mijn verslag over.
I't voor school purpouse.
Thanks anyway Ciao

hi lieve controleren low pass filter data sheet over alle data sheet. com

Ciao cara
Ik vond sommige versterkers in de site U voorgesteld, maar kon het niet vinden een voorbeeld waarin ze worden gebruikt.
Anyway, muziek, geluid is gonna nuttig thanks a lot

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back