Klasse AB Opamp Design

S

soc

Guest
Hallo,
Ik wil het ontwerpen van een klasse 3-fase Ab opamp met GBW = 2GHz en DC gain 50dB en voeding 1.2/1.5 volt ..

Kan iemand me raden welk materiaal voor volledig gedifferentieerde ontwerp met bijvoorbeeld ontwerp en analyse van het ontwerp met design stappen.

Dank je .. Ik hoop dat iemand zal zeker iets zijn voor mij.

GBW = 2 GHz, 3-fase -> zeer hard.bijna niet weg.
soc wrote:

Hallo,

Ik wil het ontwerpen van een klasse 3-fase Ab opamp met GBW = 2GHz en DC gain 50dB en voeding 1.2/1.5 volt ..Kan iemand me raden welk materiaal voor volledig gedifferentieerde ontwerp met bijvoorbeeld ontwerp en analyse van het ontwerp met design stappen.Dank je .. Ik hoop dat iemand zal zeker iets zijn voor mij.

Onmogelijk te hebben GBW = 2 GHz voor 3 fase op-amp, kun je schatten hoe groot GBW is vereist voor elke fase!

De DC winst is slechts 50 dB, misschien heb je niet nodig hebt 3 fasen.
[quote = "soc"]

Met 2 etappe tot nu toe heb ik bereikt een winst van 42dB maar mijn model is 65nm, dus ik heb nog een etappe te nemen als ik niet een andere oplossing te zien ..

Hoe zit het met verhoging van de bias stroom?

Hoeveel van GBW je voor de twee fasen opamp u ontworpen?

[quote = "soc"] De DC winst is slechts 50 dB, misschien heb je niet nodig hebt 3 fasen.
soc wrote:Met 2 etappe tot nu toe heb ik bereikt een winst van 42dB maar mijn model is 65nm, dus ik heb nog een etappe te nemen als ik niet een andere oplossing te zien ..

[quote = "isaacnewton"] Hoe zit het met verhoging van de bias stroom?

Hoeveel van GBW je voor de twee fasen opamp u ontworpen?

soc wrote:

De DC winst is slechts 50 dB, misschien heb je niet nodig hebt 3 fasen.soc wrote:Met 2 etappe tot nu toe heb ik bereikt een winst van 42dB maar mijn model is 65nm, dus ik heb nog een etappe te nemen als ik niet een andere oplossing te zien ..

Als dit GBW is voor een 2-traps opamp, dan zal veel kleiner voor een 3-traps opamp.
soc wrote:

De GBW Ik heb tot nu toe is 560Mhz met 1.2V

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back