C
cultclassic
Guest
Hallo, Ik kocht een antenne voor gebruik met 900 MHz RFID. Het is een patch antenne. In vergelijking met andere 900 MHz-antennes heb ik geprobeerd, dit is de kleinste. Grootte is cruicial dat mijn aanvraag. Het lijkt te worden gemaakt van een aantal keramisch materiaal, dichte, bijna voelt als marmer. (Het is geleidt warmte goed, en is het koud aan te raken) Er is metaal (ziet eruit als aluminium) gedeponeerd van twee zijden, waarin de twee platen van de patch-antenne vormen. Ik heb hierbij een foto hier. Heeft iemand hier gezien antennes vergelijkbaar met deze? Ik zou graag willen weten wat beetje keramiek wordt gebruikt. Mijn zoektocht werd iets geroepen LTCC. Maar LTCC, zoals ik heb begrepen, wordt gebruikt voor het inbedden van componenten in lagen. Denk je dat dit is LTCC? Is deze antenne heeft spul ingebed in de keramiek? Of is de keramische slechts als een diëlektrische, om de grootte van de antenne te verminderen? Ik zou ook graag weten hoe de metal wordt gecoat op het. Kan iemand mij wijzen in de goede richting? Bedankt voor uw tijd.