Kentekenherkenningsapparatuur papers

S

surya_pulipati

Guest
hallo,
Ik moet volgende documenten voor mijn work.if iemand mij helpen?
1.A nieuwe techniek voor Kentekenherkenningsapparatuur
Bron: Proceedings of the SPIE - The International Society for Optical Engineering 4556, (2001): 166-71 Nr Code: Proc.SPIE - Int.Soc.Opt.Eng.(USA) Extra Info: SPIE-Int.Soc.Opt.Eng

2.Kentekenherkenning systeem
Bron: Proceedings of the SPIE - The International Society for Optical Engineering (SPIE-Int. Soc. Opt. NL) 3460, (1998): 14-24

3.Voertuig nummerplaat locatie voor karakterherkenning
Auteur: Hij, MG; Harvey, AL; VINAY, T. In: ACCV'95.Tweede Aziatische Conferentie over Computer Vision.Procedure; Singapore: Nanyang Technol.Univ, 1995, 3 vol.(xxxii 548 811 839) blz.(I/425-8 vol.1) Doc.Type: Conferentie Paper

4.Car nummerplaat detectie met rand imago verbetering
Bron: In: Boashash, B. Harle, N. Zoubir, AA; Vierde International Symposium on Signal Processing en haar toepassingen.ISSPA 96.Proceedings Symposium Main; Brisbane, Qld., Australië: Queensland Univ.Technol, 1996, 2 vol.xiv 895 p.(597-600 Vol.2) deel nr.: Vol.2

5.A methode om voertuigkentekenplaten door signaal verwerkingstechnieken
Auteur: Byoung Tae Chun; Ho Sub Yoon Bron: Journal van het Koreaanse Instituut voor Telematica en Elektronica 30B, nee.7, (juli 1993): 92-101 Doc.Type: Journal Paper

Hi surya_pulipati

Kunt u iets zeggen over de nummerplaat herkenning.
Waar gaat het over?

Bedankt!
Dora

hoi,
voor verkeers-controle of het opsporen van gestolen voertuigen op hoge manieren kan men gebruik maken van LPR system.a video camera zal worden gebruikt, om het imago van de auto en nummerplaat is geëxtraheerd en recognised.then door vergelijking met de centrale database, kunnen we opsporen van gestolen voertuigen.

Hi there!
Mijn project gaat over nummerplaat herkenning, maar ik heb geen papieren over dit probleem.Dus als iemand de kranten over dit probleem kunt u delen met mij!
Thanks a lot!
Regards, nhutdtvt

U kunt Google en vindt veel informatie over dit onderwerp
Bijvoorbeeld

Zoeken op "Een nieuwe techniek voor Kentekenherkenningsapparatuur pdf"

geeft

http://www.au.tsinghua.edu.cn/szll/bodao/zhangchangshui/bigeye/paper/A% 20New% 20Algorithm% 20for% 20Character% 20Segmentation% 20of% 20License% 20Plate.pdf

en nog veel meer
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back