Kanaal milieu, impuls respons vraag

T

Thommer

Guest
Hallo!

Ik heb in matlab sommige klassieke kanaal equalizerfunctie methoden
(Ik gebruikte AWGN, BPSK).Ik heb te maken GVV vs SNR simulaties en moet dit doen
in verschillende omgevingen kanaal (landelijk, heuvelachtig, stedelijke .. etc).
Ik
ben op zoek naar de overeenkomstige impuls respons waarden voor hen, maar zover ik
niet vinden.Please help me, hoe dit probleem op te lossen,
dank u bij voorbaat,
groeten,
Thommer

hoi,
zelfs als je de reacties impuls voor dergelijke gevallen (die gemakkelijk beschikbaar zijn in de netto) Hoe gaat u de simulatie van het kanaal?.hiervoor kunt u gebruik "multipath Rayleigh fading channel" of "rician fading kanaal" blokken gemakkelijk beschikbaar in Matlab.
Het effect van Equalization over GVV bestaat alleen wanneer het kanaal wordt frequentie selectieve, om een kanaalfrequentieklasse selectief moet u multipath kanaal.

Dus dit betekent, als ik wil voor de simulatie van de stedelijke en landelijke omgeving,
enz. ..,
in plaats van de AWGN model (met ISI en (h)) Ik heb voor het gebruik van deze zender modellen u noemde?Ik dacht dat ik alleen de impluse reactie waarden (op iets dat ik zoek) en dan
zal ik u de juiste waarden voor de verschillende omgevingen ...
Thommer

hi thommer,

als u de "multipath Rayleigh fading kanaal", het blok zelf biedt u een middel waarmee men kan noemen de vertragingen en de winsten van elke kraan.ja, betekent dit dat je niet nodig gebruik te maken van het kanaal overdracht functie "h".Naast dit kun je het geluid AWGN na dit blok.

Ik hoop dat je het ..graag leren ..

Bedankt voor uw antwoord, maar ik heb de code nu heb ik alleen de verschillende impulsvermogen responswaarden (ik kreeg te horen bij het oplossen van het probleem op deze manier)
groeten,
Thommer

hallo, hier is de impuls respons van de BU-en HT-kanalen:BU (t) = exp (-t), 0 <= t <2 (T in LS)
0.5exp (5-T), 5 <= t <10
0, andersHT (t) = exp (-3,5 t), 0 <= t <2 (T in LS)
0.1exp (5-t), 15 <= t <20
0, andersbye: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back