Kan niet herstellen fout LVS, Dringend!

N

ngocthao

Guest
Hi everybody! Toen ik GDS-bestand te importeren, kan ik niet zien bijvoorbeeld naam en netto-naam, dus ik kan niet repareren fout. Toen ik plaats en route met Encounter Ik zie bijvoorbeeld naam, maar ik weet niet waarom ik het niet kan zien in Vituoso. Wat moet ik doen? Ik zie in Soc_encounter handleiding hebben "Bevestig aanleg Naam" en "Bevestig Net Naam". Ik weet niet hoe het te gebruiken. Please help me! Kan je me helpen, dringend! Bedankt!

ik heb dit probleem geconfronteerd b4, want dit u nodig hebt om een ​​aantal veranderingen in kaart bestand te maken voor "TEKST" en een aanvulling op dat sommige instellingen voor streamout commando en virtuoos, het gaat als volgt Stap 1: In FE terwijl streamOut "attachNetName" te gebruiken met elke attribuut nummer streamOut-attachInstanceName 102-attachNetName 103 Stap 2: In Virtuoos, in kaart de attributen om de EncouterNetName accommodatie via het door de gebruiker gedefinieerde eigenschap kaart bestand gedeelte van uw PIPO vorm Voorbeeld map bestand:. ----- attrMap il --- -------- fv 102 inst encInstName 103 pad encNetName 103 rect encNetName 103 inst encNetName -------------------------- Met deze de netto naam zal verschijnen als onroerend goed in Virtuoso. hopen dat dit probleem op te lossen, zo niet contact op te nemen CADENCE ..

Ik heb hetzelfde probleem, en ik volg je weg, maar niet het succes. Heeft iemand weet over dit probleem, please help me

Je probeert reparatie laag aan streamout.map. Ik denk dat je niet hoeft te instantienaam weet dat je nog steeds LVS lopen na plaats en route. Je moet weten in uit naam. Ik denk het wel

Je moet streamin stdcells bibliotheek samen met ontmoeting gds bestand

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back