Kan ik het aanbod en het signaal te geven aan een controller uit verschillende bronnen?

I

ibrar

Guest
Hallo Allemaal ik heb een vraag Als ik aan op een controller van een bron en geef het een signaal van een andere voedingsbron zal het detecteren het signaal al dan niet dankzij

Ja, als de twee gronden zijn met elkaar verbonden.

het zal te sporen, maar als je het terrein van de twee benodigdheden zijn niet hetzelfde dan zou er een verschuiving in de eigenlijke ingang zijn ....

Als beide gronden worden conncetd dan zal het werken

Het is niet verplicht dat de twee middelen met elkaar worden verbonden ... er een veel isolatie apparaten en circuit configuraties zijn beschikbaar om dit probleem van de verschillende gronden vermijden ...

[Quote = A.Anand Srinivasan] Het is niet verplicht dat de twee middelen met elkaar worden verbonden ... er een veel isolatie apparaten en circuit configuraties zijn beschikbaar om dit probleem van de verschillende gronden vermijden ... [/quote] Nou, als hij wil voelen dat signaal / dan leveren de moet een potentiaalverschil. En dan komt het ... wat hij sensing ...

Nou, als hij wil voelen dat signaal / aanbod dan is het moet een potentiaalverschil. En dan komt het ... wat hij sensing ...
i dont weet of je mijn punt steunen of niet ... het is niet duidelijk .... maar wat ik bedoel is dat de signalen kan gemakkelijk worden ingevoerd met behulp van optocouplers en transformatoren zonder dat dat u de twee gronden .... [/quote] kortsluiten

[Quote = A.Anand Srinivasan]
Nou, als hij wil voelen dat signaal / aanbod dan is het moet een potentiaalverschil. En dan komt het ... wat hij sensing ...
i dont weet of je mijn punt steunen of niet ... het is niet duidelijk .... maar wat ik bedoel is dat de signalen kan gemakkelijk worden ingevoerd met behulp van optocouplers en transformatoren zonder dat dat u de twee gronden .... [/quote] Korte ondersteunen natuurlijk :) Ik was gewoon te zeggen basisprincipe (potentiaalverschil ding ... ) en vervolgens zeggen dat de belangrijkste kwestie is om te begrijpen wat hij sensing (ingangen, uitgangen, die nodig zijn niveaus, bestek, gevoeligheid, precisie ...). Sorry voor het niet duidelijk ... gebrek aan tijd en een beetje lazynes .. : D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back