I
ibrar
Guest
Hallo Allemaal ik heb een vraag Als ik aan op een controller van een bron en geef het een signaal van een andere voedingsbron zal het detecteren het signaal al dan niet dankzij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
te detecterenja, het zal het signaal
i dont weet of je mijn punt steunen of niet ... het is niet duidelijk .... maar wat ik bedoel is dat de signalen kan gemakkelijk worden ingevoerd met behulp van optocouplers en transformatoren zonder dat dat u de twee gronden .... [/quote] kortsluitenNou, als hij wil voelen dat signaal / aanbod dan is het moet een potentiaalverschil. En dan komt het ... wat hij sensing ...
i dont weet of je mijn punt steunen of niet ... het is niet duidelijk .... maar wat ik bedoel is dat de signalen kan gemakkelijk worden ingevoerd met behulp van optocouplers en transformatoren zonder dat dat u de twee gronden .... [/quote] Korte ondersteunen natuurlijk Ik was gewoon te zeggen basisprincipe (potentiaalverschil ding ... ) en vervolgens zeggen dat de belangrijkste kwestie is om te begrijpen wat hij sensing (ingangen, uitgangen, die nodig zijn niveaus, bestek, gevoeligheid, precisie ...). Sorry voor het niet duidelijk ... gebrek aan tijd en een beetje lazynes .. : DNou, als hij wil voelen dat signaal / aanbod dan is het moet een potentiaalverschil. En dan komt het ... wat hij sensing ...