Kan iemand geven meer details over via

K

ksooryakrishna1

Guest
Ik wil enkele details over het ontwerp van via en haar plaatsing.Kan iemand de informatie of de links.

Bedanken.

Twee metalen lagen in verband met Vias, en Ithe grootte (afmetingen) moet het proces worden ten laste.

Via vorm hangt vooral af van de gieterij regels, omdat via de afmetingen zijn vastgesteld voor een elk proces.Zo kunt u vindt de contactgegevens afmetingen 0.12ux0.12u.Een andere regel in de minimaal toegestane laag overlappingen die de vorm van de metalen die verbonden zijn via het gebruik van dit bepaalt.Kan bijvoorbeeld, vindt u M1 overlappen contact kan worden> = 0.1u.Hoe dan ook het ontwerp-kit die u gebruikt moet u ondersteunen met de toegestane vias die niet in strijd zijn met de DRC regels.

Voor de via het gebruik, als u een groot aantal vias parallel gebruikt, bent u de vermindering van de weerstand van de verbinding, maar je bent het verhogen van de capaciteit, dus je moet een compromis, afhankelijk van het effect van de verbinding op uw ontwerp.U kunt de geschatte waarden voor de via res.& Cap.in de documentatie van het proces dat u gebruikt.

Ik hoop dat dit zou kunnen helpen.

Bedankt!

ksooryakrishna1 wrote:

Ik wil enkele details over het ontwerp van via en haar plaatsing.
Kan iemand de informatie of de links.Bedanken.

U moet plaatsvinden via twee als minumal om de twee lagen link, omdat de vervaardiging opbrengst.
Dus je moet het veranderen van het LEF voor digitale PR

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back