Kan iedereen aanraden een goed boek op embededed systeem?

L

liletian

Guest
Hi Guys
Kan iedereen aanraden een boek over embedded systeem?Ik ben beginnen te leren via "programmering ingebedde systemen", maar ik heb wel eens verward, kan iedereen aanraden een goed?Ik had achtergrond Computer ingenieur en weet dat sommige software ook!
Bedankt

 
Zarówno internet, jak i obecne w nim zagrożenia, podlegają ciągłym zmianom. Właśnie dlatego, bezpieczeństwo w sieci wymaga stworzenia w miejsce prostych "do's and don'ts", odpowiedniego zbioru zachowań. Sophos prezentuje trzy pytania, które powinniśmy sobie zadać poruszając się w internecie - niezależnie od tego, czy przeglądamy strony, wyrażamy zgodę na warunki użytkowania, zamieszczamy zdjęcia czy po prostu sprawdzamy skrzynkę mailową.

Read more...
 
Een embedded software primer door David E Simon is een goede

 
De Kunst van Designin Embedded systeem - Jack Ganssle
Dus je wilt worden ingebed ingenieur - I
don't remember de schrijver

 
HI!
Hier zijn een paar:

Oreilly's Designing Embedded Hardware
Programmering 32-bits PIC32-Lucio Di Jasio
Embedded systeem builgind blokken - Jean J. Labrosse

Regards!

 
Rubinies boeken zijn zeer goed.proberen om een kopie vormen de netto zelf zijn een heel goed boek i dont know exacte spelling. het is een must

 
embedded software primer door David E Simon is goed boek vorm die u zult begrijpen de programmering RTOS niveau

 
Michael Barr
de boeken zijn heel goed maar ik ben het ermee eens dat de David E. Simon boek is goed voor het leren van de RTOS basics.Die boeken me helpen met mijn ingesloten werken maar nu ik probeer te kijken naar MISRA C voor een codering standaard.

 
Supprise dat tot dusver niemand aanbevelen Jean Gareau 'n boek.Ik heb boeken van Jack Ganssle en Michael Barr.Ze zijn goed.Maar als je wilt gaan dan de bestuurder, IRQ, flash file-systeem, enz., naar het volgende niveau, moet u beschikken over een goed begrip van RTOS.uCos-II van Jean Gareau is zeker een van de beste:
http://www.ecvale.com/index.php?main_page=fmv_msgs&fmvpar=52

 
embeded systemen architectuur door rajkamal en embeded software primer zijn twee zeer goede goede boeken embeded een ingenieur moet lezen

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top