kan elk orgaan verklaren me WHT is SDF Annotatie

Hoi
SDF standerd Vertraging formaat naam itselft geeft het consisists van de cel en de netto vertragingen op verschillende niveaus na de synthese.
SDF is een standers whih wordt ondersteund door alle EDA-tools.
Afetr de uitvoering van de synthese tools zal genereren SDF bestand wrt gegeven libraies.
Wij kunnen dit bestand gebruiken voor post simulatie, Timing Analysis of instrument migratie ..
enz. ..
Voor meer info kunt u kijken voor SDF formaten op locaties.
- Satya

het kan de standaard Vertraging formaat
of Start Scheidingsteken Frame

SDF annotatie is een stap om de timing in de gatelevel netlist.

SDF wordt gebruikt om STA - Synopsys Primetime en Cadence ...enzovoort

Hoi,

SDF staat voor Standard Delay Format.

kunnen we dit bestand op een soc in verschillende fasen van ASIC stroom

- Synthese (Wireload model, maar niet correct)
- Cell Stap (Magma / PC / Jupitar, kan worden gebruikt voor het doen GLS setup)
- Na plaatsing (voor PC, gebruikt voor GLS setup)
- Na Detail Route dwz P & O (Meer realistisch en nauwkeurig voor Gate Niveau simulaties)

Thanks & Regards
yln

Hi all,

elk bedrijf zal de simulatie van de RTL-code voor de functie motiveringen.maar om te weten dat het ontwerpen is het werken in de real-time of zij zal de simulatie van de netlist met de sdf.such dat kunnen ze doen het dynamische simulaties op de design.it is alleen voor de controles.

SDF bevat;

het cantains de vertraging door de cused elk net en van de cel in alle hoeken (dwz max, min, typ).

groeten,
ramesh.s

SDF staat voor Standard Delay Format.Dit bestand bevat vertraging informatie.Voor bijvoorbeeld:
1.Voor combinatievormen poorten: Het voorstel vertraging van verandering in de ingang aan de veranderingen in de output.
2.Sequentiële Cell: Klok-2-out vertragingen.
3.En ook interconnecteren vertragingen.

Na Layout, parasitaire-winning is verricht.De output van deze is usuall Spef, dspf etc die niet direct worden gebruikt met netlist voor de simulatie.Vandaar wordt deze naar SDF (SDF wordt gegenereerd op basis van de RC-bestand).
Dus door gebruik te maken van SDF in simulatie u ervoor te zorgen dat de werkelijke vertraging (lay-out) wordt gebruikt voor de simulatie.
Dit is een back-annotatie.

SDF staat voor standaard parasitaire formaat.
zijn er over het algemeen vertragingen in verband met elke digitale poorten begrensd door sommige condition.these heten timing arcs.the annotator die meestal ingebouwde aan simulatie-instrumenten kijkt de sdf-bestand en functionele model van de poort en controleert of de volledige timing boogontladingen aanwezig zijn in sdf file.It ook zoekt naar de samenhang tussen de gate niveau netlist, functionele model en SDF bestand.

In eenvoudige manier te voegen vertraging spul te netlist man ..- Satya

Zoals het al eerder gezegd, SDF is een soort van timing bestand.Het kan worden gegenereerd uit simulatiemodel wanneer we pre-sim die niet de zorg voor netto vertraging.In post-sim kunnen we extract RC vertraging van de netto-parasited parameters.Dan kunnen we het netto-en het hek vertraging voor simulatie, is het zogenaamde back-annotatie.Ik gebruik NC simulator om de simulatie-en debug-patronen of testbench.
Ik
ben niet bekend met de lay-out ontwerpen, wat stroom en welke hulpmiddelen doen backend engineers gebruiken om SDF voor post-sim? Ik wil weten wat details.Thank u!
Bovendien: Een andere vraag is hoe kunnen we de vertraging infmation wanneer condtions veranderen, ik bedoel die spanning, temperatuur en frequentie variëren in een reeks die de naam hoeken (mindelays, typdelays en maxdelays).

SDF bevat IO Delay, opgericht, HOLD, CELL DELAY,
Nuttig voor Dynamic Timing Analyse (Gate Sim)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back