Kan 89C5131 bootloader in te voeren

L

Lrsp

Guest
89C5131 chip ontvangen van Atmel als gratis monsters. Chip wordt gevoed door USB bus via LP2951-3.3. Reset pin aangesloten via 0.1uF condensator naar GND. (Reset-schakelaar aanwezig is) USB datalijnen conencted via 27 Ohm weerstanden D + verbonden via 1.5kOhm aan VREF (los switch ook aanwezig). 24.0MHz kristal met gebruikte 20pF condensatoren. Alle andere pennen, behalve P1.0 drijven. (P1.0 conneted naar GND). Bij het bevestigen van USB-kabel aan op de computer poort WinXP dosn't herkent het apparaat, maar WinDriver Wizard zegt dat USB-apparaat met VendorID 0000 ProductID 0000 aanwezig zijn. FLIP (1.8.9) meldt "Kan USB-apparaat te openen". Wat is er mis?

... D + en D-wordt uitgewisseld te worden. Is het Atmel fout in datasheet?

hebben een soortgelijk probleem: WinXP installeert "onbekend apparaat", ondanks geïnstalleerd atmel drivers, FLIP shows "Kan usb poort te openen". veranderende d-en d + ...... geen reactie, geen antwoord, geen idee. heb je gemaakt? .... hoe?

Als WinXP installeert onbekend apparaat, het weet apparaat VENDOR_ID en product_id. Probeer USBIO demo te krijgen en te zien, wat er precies USB-apparaat rapporten. (Als het iets rapporteert). Ik USB-kabel (made in China), dat de USB-kleur-specificatie dosn't volgen gebruikt, dus ik was nodig om datalijnen uit te wisselen. En de last but not least: sommige versies van ATMEL USB bootloader kan toestaan ​​code lezen terwijl SSB ingesteld op maximale veiligheid. Controleer dit eerst, wanneer u het oplossen van uw probleem. Dus je moet een parallelle programmeur voor dit apparaat te krijgen om deze problemen op te lossen.

Kind van een oude draad, maar ik had het zelfde probleem. In het begin werkte prima toen begon het met transmissie problemen dan zou het alleen gaan in bootloader mode een keer ooit 30 pogingen. Ik zag de opmerking voor de goedkope kabel dus ik keek naar mijn pennen, ik weet het commentaar waar niets maar wat denk je goedkoop chinease en ze waar geduwd te ver. i naar beneden getrokken op de kabel en nu het werkt geweldig. Btw eerste post en thanks a lot guys voor nu en iets in de toekomst.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back