Junction capaciteiten van de transistor op RF-frequenties

W

WTech

Guest
Ik zit vast in het ontwerpen van een versterkerschakeling met BJT bij 1GHz.Ik moet haar capaciteiten te berekenen boven de kruising bij de frequentie en de vertekenende punt geselecteerd door mij, met de gegeven in de gegevensbladweergave.
Kan een lichaam me helpen

Bedankt

Waarom bent u de berekening van knooppunt capaciteiten?
Je krijgt alles in de datasheet die nodig zijn om een ontwerp van de versterker, indien zij niet voldoende is neem dan contact met de fabrikant voor meer gegevens.

informatieblad bevat alleen capaciteit op specifieke knooppunt spanning en bepaalde regelmaat, en wijzigingen met betrekking tot spanning en frequentie.Dus ik moet weten hoe kan ik het berekenen, met de gegeven capaciteit in de datasheet op mijn eigen frequentie en knooppunt spanningen.

U moet voor serach equeations in boeken relatated op microgolftransistors.
zie ook boeken zoals halfgeleiderapparatuur door Ben G Streetman.

WTech schreef:

informatieblad bevat alleen capaciteit op specifieke knooppunt spanning en bepaalde regelmaat, en wijzigingen met betrekking tot spanning en frequentie.
Dus ik moet weten hoe kan ik het berekenen, met de gegeven capaciteit in de datasheet op mijn eigen frequentie en knooppunt spanningen.

Quote:

informatieblad bevat alleen capaciteit op specifieke knooppunt spanning en bepaalde regelmaat, en wijzigingen met betrekking tot spanning en frequentie

Welke transistor gebruikt u (omschrijving, fabrikant)?

WTech schreef:

Ik zit vast in het ontwerpen van een versterkerschakeling met BJT bij 1GHz.
Ik moet tot haar samenvloeiing capaciteiten te berekenen op bovenstaande frequentie en vertekenende punt geselecteerd door mij, met de gegeven in de gegevensbladweergave.

Kan een lichaam me helpenBedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back