JTAG vanaf een USB-poort-die PCMICA parallel past best

M

meemee2

Guest
Nu heb ik proberen een paralle Jtag kabel gebruiken om mijn Spartan3 kit borad te downloaden. Als USB is de enige haven .. Ik heb proberen om een haven te repliceren paralle poort gebruiken om het apparaat te downloaden. Maar ik krijg altijd een error ... deveice niet gevonden probleem Iedereen heeft de oplossing voor dit probleem ... of waar dan ook dat ik zou kunnen krijgen een usb-kabel jtag

Ik denk, ben je met notebook, toch? Je parallelle poort replicator is niet geschikt voor FPGA laders, omdat ze toegang tot de parallelle poort met speciale drivers. Ik stel voor om parallelle poort PCMCIA-kaart of bestellen Xilinx MultiLink kabel te kopen - het is USB-interface. Ook kunt u proberen om uw eigen USB-JTAG-kabel op te bouwen, bijvoorbeeld met FTDI chip (in bit-bang-modus) en aan te passen alle gratis JTAG bibliotheek, net als mijn favoriet uit www.jtag.tk . Good luck! Ace-X.

Ik denk dat de mulitlink kabel van Xilinx is te duur. Misschien zal proberen de PCMCIA-kaart een aanbeveling op de PCMCIA-kaart-online retailer of waar ik kan krijgen in Singapore of Australië

Quatech Parallel PCMCIA-kaart 1-Port EVP heeft iemand dit proberen pcmica kaart?

hebben controleer dan de spec voor de parallelle poort op het docking station, IEEE 1284, bi-directionele parallelle interface., dus wat ander probleem kan het zijn? of moet ik proberen de parallelle cable4 van Xilinx? of het de kabel 3 niet compatibel?

ik heb gevonden op het probleem met de usb-docking station. de parallelle poort IEEE1284 is gelegen aan het USB-apparaat in plaats van de parallelle poort! hebben proberen te downloaden van Impact via usb! maar mislukken. zo is er een manier om de parallelle poort van het docking station veranderen zodat de kabel kan detecteren door Impact of kan invloed hebben een maunnle instelling voor kabel aan op de parallelle poort te detecteren op het USB-apparaat kribbe? krijg ik hetzelfde probleem als ik een PCMCIA-kaart parallelle poort? die weer zou kunnen detecteren in de PCMCIA-apparaat kribbe in plaats van de COM-locatie>?

hallo meemee2, Wanneer u de ISE software pakket te installeren, wordt u gevraagd op de parallelle Cabel drivers inastall. Zijn deze drivers geïnstalleerd op uw notebook ..? Als ik lees met zorg, heb je parallelle poort, toch?

in [/b] en uit , dus deze poort niet kan worden gebruikt met Parallel Download kabel! Deze USB parallelle poort is OK alleen voor printers, omdat ze het systeem driver. Eens te meer: de enige manier op notebook om echte parallelle poort te krijgen is het kopen van PCMCIA-kaart! Ace-X.

hoe zit het met die 'echt docking station' voor de laptop? Zoals die momenteel im met behulp van een HP laptop. De poort replicator dat HP aanbod stekker aan de de onderkant van de pc! zou dit beter zijn? Ik heb ook controleren of er een parallelle poort PCMCIA-kaart? Momenteel ben ik er een gevonden op ebay! Trans PC Card - Universal Parallel Port. Het kost ongeveer 49 dollar? vraag me af zou dit werk? Als ik weet niet de functie van de haven goed? of de duurdere (100usd) een voor Quatech de SPP-100-biedt een IEEE-1284 parallelle poort - dat doet de universele parallelle poort werken goed met de kabel die door de Spartaanse 3 start kit? Bedankt voor al het antwoord .....

Voor degenen die behoefte hebben aan ... een parallelle poort om programma te downloaden via de JTAG Heb net een PCMCIA-kaart van Trans Digital gewas .. deze kaart ook .. het gewoon earse buiten de standaard ... programe .. en nu moeten leren dankzij enorme schreef programe: hallo meemee2, Wanneer u de ISE software pakket te installeren, moet je worden gevraagd aan de parallelle Cabel drivers inastall. Zijn deze drivers geïnstalleerd op uw notebook ..? Als ik lees met zorg, heb je parallelle poort, toch? Hij heeft USB-dockingstation met parallelle poort (die kan worden geraadpleegd via de USB-driver), maar ISE drivers gebruiken directe toegang tot de parallelle poort met x86 commando's in en uit, dus deze poort niet kan worden gebruikt met Parallel Download kabel! Deze USB parallelle poort is OK alleen voor printers, omdat ze het systeem driver. Eens te meer: de enige manier op notebook om echte parallelle poort te krijgen is het kopen van PCMCIA-kaart! Ace-X.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back