JTAG machine in FPGA?

D

davorin

Guest
Iedereen die een aantal voorbeeld van een JTAG state machine in FPGA?

Zeg ik een extern geheugen als bron programmering en FPGA's de flitser van een aangesloten JTAG staat processor ...

Dit is voor een bestaande SoC-ontwerp om JTAG boundary scan en debuggen ...

Ik bedoelde het draaien van een JTAG machine voor de controle van een externe JTAG CPU te programmeren flash ....

davorin schreef:

Dit is voor een bestaande SoC-ontwerp om JTAG boundary scan en debuggen ...Ik bedoelde het draaien van een JTAG machine voor de controle van een externe JTAG CPU te programmeren flash ....

Precies ... FPGA controles TMS, TCK, TDO ... maar ik denk dat het nog niet eerder gedaan ....

Kunt u uitleggen wat meer van wat je doet Davo?.Is dit ltera @ chip met níos en flash-geheugen voor het programma?.Zo ja, zeker de @ ltera chips hebben een JTAG-poort zoals de Xilinx chip doen?.Als de FPGA heeft een JTAG-poort en het flash-geheugen is aangesloten op de FPGA pinnen dan kan geprogrammeerd worden van de FPGA JTAG-poort.(De flitser heeft te beschikken over gegevens, adres en alle controle pinnen aangesloten op FPGA pennen die binnen de grens scan)

Git

Was meer denken aan snelle flash programmeren via de controle van andere CPU JTAG pinnen door @ ltera FPGA (o;

Sorteren van de kopie bijgevoegd flitser aan FPGA via JTAG te knipperen aan Coldfire CPU (o;

Misschien beter om de JTAG pin via kleine IP-core CPU en software ...

Alread hebben software voor knipperende geheugen níos boord (o;

Aub niet weer een "nutteloos" post ....Ik weet wat JTAG is volgens en hoe het zou moeten gedragen ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back