JTAG emulatie van de DSP?

D

dora

Guest
Hello All,

Is er iemand met ervaring met JTAG debugging emulators als een instrument voor de DSP.

Is dit soort ontwikkelingen superieur de traditionele KIT gebaseerd?

Ik ben vooral geïnteresseerd voor de JTAG emulatie van de ADSP BF533

Groeten
dora

Hoi

DSP developement basead in JTAG-interface is krachtiger dan kit gevestigd in seriële interface (en duurder ook).Met JTAG je acess alle registers machine zonder te stoppen de processor.

Enige tijd geleden heb ik geprobeerd te doen ontwikkelen van een JTAG-interface voor de TI TMS320F240, maar geven geen enkele vorm van steun.Als u wilt meer weten over deze interface lees het artikel "Joint Test Action Group (JTAG) IEEE 1149.1 en IEEE 1149.4" op h ** p: / / www.circuitcellar.com/library/resourcepage/1099/c109r12.aspMet vriendelijke groet
Pendragon

Hoi

Is de stap voor stap C-code debugging posible met
BF533 EZ-KIT LITE (zonder USB ICE emulator) en het gebruik van VDSP IDE?

bedankt!
dora

Hoi

Voor uw speciale geval kunt u informatie vinden op AD home page.

Lees de volgende link.Ik denk dat zal helpen.

h ** p: / / www.analog.com/Analog_Root/productPage/productHome/0, 2121, BF533% 252DHARDWARE, 00.html
. The VisualDSP software included with the EZ-KIT Lite is limited in program memory size
for use solely with the EZ-KIT Lite product.

Neem atention tot de informatie, waar ze vermelden dat "ADSP-BF533 EZ-KIT Lite biedt een evaluatie van de suite VisualDSP geïntegreerde ontwikkeling en debug-omgeving.
De VisualDSP software meegeleverd met de EZ-KIT Lite is beperkt in het programma geheugen
uitsluitend voor gebruik met de EZ-KIT Lite product.

Met vriendelijke groet
Pendragon

Hallo, Ik heb hetzelfde probleem: wil een SHARC-board kopen, maar de situatie over emulatoren en programma-code te beperken is niet duidelijk voor mij.aan Pendragon

Voorwaarden van de handleiding voor ADDS-21262-EZLITE User's board:

"De grootte van een gebruiker programma s code is beperkt tot 10.922 woorden van de ADSP-21262-processor s programma geheugen"
Betekent het enige programma geheugen en NIET code geheugen?

"Geen verbindingen naar Simulator of Emulator sessies zijn toegestaan".
??Kan iemand me uitleggen wat doen deze zinnen zeggen?thanx.

wanneer DSP lopen controle door JTAG.het is in de modus van JTAG Debugging, kunt u brk punt, stap ....en haal het aantal registers en het geheugen van DSP, zodat de DSP is niet in het vrije draait.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back