JTAG basics ...

I

Infinytus

Guest
Hi guys,

Ik moet een paar dingen verduidelijken van JTAG basics.

Wat is JTAG?

Wat is het gebruik van de JTAG aansluiting in knipperende tools zoals MSP430 FET?

Wat zijn de soorten van JTAG interfaces met verwijzing naar de bovenstaande vraag?Vooruitblik voor ur antwoord.
Thanks & Regards

JTAG samen met zijn apt-software (bijv. IAR) is een programmeur en debugger instrument dat wordt gebruikt om de code te branden aan de micorcontroller.Hij wordt aangedreven met USB en heeft een 20-pins connector.

Ik hoop dat het nuttig was.

Bedankt voor de hulp Ankita.Kunt u wat meer te werken op dat?
Ik zou graag willen weten ABT de interne werking van JTAG

Kortom, JTAG is een laad-en debugging tool.
Het kan worden RS232 of USB aangesloten.

Het neemt in de Asynchronous gegevens van de pc en zet de synchrone gegevens.De kloksnelheid is in de microcontroller tarief ur gebruikt.
Tijdens het laden microcontroller interne oscillator wordt gebruikt.Dit is de reden waarom ook al ur externe oscillator niet actief ur programma wordt geladen.

JTAG principe maakt gebruik van een andere microcontroller.Elke fabrikant heeft zijn eigen JTAGS microcontroller die van hun eigen te maken nemen.Dat is de reden waarom min JTAGS zijn niet universeel.

Als u de pin outs van microcontroller die zijn aangesloten op JTAG-interface kan waarnemen, hebben we CLK, DATA, RST.
RST zal worden toegepast die de controller leidt tot bootloader sectie uit te voeren en vanaf dan programma wordt geladen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back