jpg voor golfvorm

G

gabi71ro

Guest
Hoi,
Ik moet plot enkele golfvormen verkregen met hspice, in jpg of andere beeld-formaat, zonder openning een golfvorm viewer.
Ik vind 2 nummers hier:statment from simulation files, still allow hspice to put all signals in tr files, and I need that these output files to contain only the needed signals.

-. PLOT tran <signal_name>
verklaring van simulatie-bestanden, nog steeds toe hspice te zetten alle signalen in de TR-bestanden, en ik heb dat deze uitgang van bestanden naar alleen de benodigde signalen bevatten.....) can be used in a script command like:

- Wat gereedschap (sandwork,
kan cscope
....) worden gebruikt in een script commando als:netlist.spi
-signal
mysignal
-out
mysignal.jpgtool-netlist.spi
file-signaal
mysignal-out
mysignal.jpg

Uiteraard kunnen de schakelaars worden differen ....
Kan iemand me helpen met dit, alsjeblieft?
Ik moet dit zo snel mogelijk .....Genieten

Probeer de PrintScreen-knop op uw toetsenbord.
Na het indrukken PrintScreen, open verf programma en klik op bewerken en paste.You zal dan uw grafiek in jpeg of gif of bmp of wat je wilt

Ik denk gabi71ro is niet op zoek naar een dergelijk instrument als PRINTSCEEN doet.Zo ja, kan awaves en andere golf weergave tools genereren postscript bestand beter dan PrintScreen doet.Postscript-bestand kan worden geconverteerd naar JPEG.

Hughes schreef:

Ik denk gabi71ro is niet op zoek naar een dergelijk instrument als PRINTSCEEN doet.
Zo ja, kan awaves en andere golf weergave tools genereren postscript bestand beter dan PrintScreen doet.
Postscript-bestand kan worden geconverteerd naar JPEG.

Misschien gereedschap GNU's gwave kan een dergelijke baan.Ik weet dat het ondersteunt bedrog script, maar ik weet niet hoe zo'n script te schrijven.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back