Is hun enige 32GB Pen Drive in Market??

K

kengloong

Guest
Iedereen kon mij advies is hun enige 32GB Pen Drive in de markt, neem dan advies. Met vriendelijke groet, P / S: typefout, moet zijn 32 GB in plaats van 32 MB ...
 
32MB? Eerste pennen rijden waren 32MB na deze apeared de 64MB pennen, 128, 256, 512, 1G, 2G, 4G. Probeer een gebruikte oude gebruikte pen drive niet vinden.
 
Ik zag de 8MB een ongeveer 7 jaar geleden, en nu kun je niet vinden elke 256 pen drive in de markt. Ik denk dat ik begrijp waarom je een 32 MB. Ikzelf heb er een pen drive van 64 MB die ik heb gebruikt voor 5 jaar, een van 1GB, maar in feite, ik hou van het gebruik van de oude 64MB hoewel het USB-1.1 alleen compatibel.
 
Waarom yo wanna een 32 MB pen drive? Ik denk dat ze niet meer gemaakt, dus ik denk dat dat te prijs moet groter zijn dan een 1GB stick. Groeten.
 
Ik heb nu een 16Gb stick, maar ik zag twee dagen ouder een 32Gb stick dus ja er nu 32Gb is in de markt
 
Ben je in staat om alle 32 GB geheugen gebruiken? Ik heb er een 32 GB disk uit China, haar eruit kan gebruikt alle 32GB geheugen. Zelfs de opmaak van de aandrijving kan ook niet goed presteren. Dus, beter kijk uit!
 
niet zeker ... havent gehoord abt 32 GB pendrive .. mensen met hoge eisen over het algemeen rekenen op partable HD
 
Maar de 80GB flash drive (solid state drive, die wordt gebruikt in de pc in plaats van de conventionele harde schijf), die vergelijkbaar is met pendrive in de bouw, is al gelanceerd op de markt. De kleinere, 20GB drive is populair zeer binnenkort.
 
wat je nodig hebt misschien een externe harde bestuurder, die zal groot volume.
 
ik zag 32gb pen drive. zijn echt. sommige china bedrijf
 
[Quote = cutedrummerboy] ik zag 32gb pen drive. zijn echt. sommige china bedrijf [/quote] Dude, heeft het geen zin om te antwoorden 2 jaar thread!
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top