Is het mogelijk om een Gm-C filter vliegend boven GHz ontwerp?

L

lcg22

Guest
Ik ben verplicht om een onderwerp voor te stellen voor het nastreven van M Eng.Mijn promotor stelt mij om wat onderzoek te doen over dit onderwerp.Voor zover ik weet, is het bijna onmogelijk om een Gm-C filter die op een dergelijk hoge frequentie ontwerp.Iedereen kan geven me een suggestie?Dank a lot.

Groeten,

lcg22

De hogere frequentie die ik gezien heb is ongeveer 400MHz, maar hangt af van het filter zodat je wilt ontwerpen.

Check this:
Seng-Pan U, RPMartins, JEFranca, "Een 2,5 V, 57 MHz, 15-Tap interpolatie SC bandpass filter
uitgang met 320 MHz sampling rate in 0.35ľm CMOS, in ISSCC Digest van Technical Papers, Vol.45,
pp380-381, San Francisco, USA, februari 2002.

Regards, Bastos

bastos4321 wrote:

De hogere frequentie die ik gezien heb is ongeveer 400MHz, maar hangt af van het filter zodat je wilt ontwerpen.Check this:

Seng-Pan U, RPMartins, JEFranca, een 2,5 V, 57 MHz, 15-Tap interpolerende SC bandpass filter

uitgang met 320 MHz sampling rate in 0.35ľm CMOS, in ISSCC Digest van Technical Papers, Vol.45,

pp380-381, San Francisco, USA, februari 2002.Regards, Bastos

Bastos & lcg22,

Ik maakte een gm-c filter 4 jaar geleden, 5e orde, met de hoogste BW 500MHz, voor de harde schijf lezen kanaal.Het is in ,25 u CMOS.

Om die meer dan 1 GHz, zou je beter gebruik <=. 18u CMOS, of zo u wilt, probeer SiGe.Ik zie geen reden waarom het niet kan.

Ik zou willen aanbevelen:
Y. Tsividis voor een complete behandeling van dit onderwerp
Nauta, Abidi voor hoge snelheid kwesties ontwerp (begin 1990)

Het lijkt het ontwerp is een beetje goed omschreven.U hoeft niet te veel ruimte om te dansen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back