Is er iemand bezig VANETs?

A

Achilles20

Guest
Hi all. Ik ben bezig met routing en veiligheidsaspecten van VANETs. Is er iemand bezig VANETs? cheers, achiiles

u wilt werken op een veilige routering of routing en VEILIGHEIDSBELEID in aparte? Ik ben dol op VANETs.

[Quote = Achilles20] Hi all. Ik ben bezig met routing en veiligheidsaspecten van VANETs. Is er iemand bezig VANETs? cheers, achiiles [/quote] Hoi Er zijn leuke artikelen over de veiligheidsaspecten van de VANET, in IEEE Communicatie Magazine van november 2008 (Vol 46, NO. 11). Ik denk dat die je kan helpen. Succes

Dank jullie voor uw antwoord. Nou ik wil werken aan routing + veiligheid (met inbegrip van verschillende lagen). Ik ben naar de cross layer ontwerp zo zal moeten overwegen de beveiliging op alle verschillende lagen. Ik ben ook bezig met systeem-niveau ontwerp van 802.11p. Zodra het klaar is kan ik protocollen op een processor of FPGA en doe wat veldexperimenten. Dit is een zeer grote taak en ik ben nog steeds een beginner. Bedankt voor de informatie over de documenten. Gelieve contact te houden. cheers, Achilles

Hallo mensen, ik ben ook een nieuwe beginner in VaNet. Ik werk bij fysieke laag en ik heb een vraag over multipath. Kan iemand stel me een paper behandelen van multipath verlies voor directionele antennes? Dank bij voorbaat. Lupin

Hallo iedereen, ik ben bezig met VANET op OPNET. Ik wil wel meer weten over de VANET mobiliteit modellen die ik kan gebruiken met OPNET weten. Zoals iedereen werkte samen met VanetMobiSim? dank u

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back