Is dit plausable?

E

edaedaeda

Guest
Hier is een concept van een circuit waar mijn circuit kan interpreteren elk type huishouden dimmer schakelaar (triac) aanpassing van de uitgangsspanning van mijn lm317.
De bedoeling is om dimmer capaciteit van een groep van 6 150mA witte LED's.
Waarheid Ik voel me niet 100% op deze dus elke input zal worden opgelost.Al heb ik enkele geweldige feedback op een eerdere versie, dus ik ben optimistisch van het niveau van deskundigheid die gevonden kunnen worden op dit forum ...Vooral in mijn vriend Pranam.Ook is de kritiek zeer welkom.

Eda
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Oh dude, kom op!
Als u gedimd de netvoeding, in zekere zin je verliest veel andere waardevolle parameter zoals de huidige en AC frequentie.uw LED knippert bij zeer gedimd niveau.

Vergeet niet, de controle geleid intensiteit je moet de controle van de stroom niet de spanning.

De transformator kan optreden als abnormale gevoed uit een dimmer, want het zal worden gevoed vanuit pulsen mogelijk met een DC-component.
Waarom je nog de achteruit transistor voor de LM317 ADJ controle?

Aan de ene kant je een dimmer en aan de andere u gebruik maken van een regulator, het is vreemd.

Het is makkelijker om de bouw van een dimmer in het DC een deel van het circuit.

Bedankt voor de input guys,
Ik heb veel te leren .....

De transistor was maar een idee Ik was daar gooien ...Blij vroeg ik.
Ik weet dat ik moet dimmen met PWM.Hoe kan dit worden gedaan vanaf een huishouden dimmer switch?Wat ik wil doen met dit circuit is het gebruik om een LED-lampen recessesed licht vervangen in mijn huis.Met behulp van het huishouden dimmer is essentieel.

Eda

Hoi,
Mag uw idee zou werken.Gebruik een andere parallelle gelijkrichter brug zonder enige uitgang van de capaciteit en sluit haar productie op de transistor baseren weerstand R7.Interchange de transistor emitter / collector verbindingen.

Zie wat je nu.

Groeten,
Laktronics

Laktronics,
Ik waardeer uw inbreng op dit punt.Hier is wat ik samen op basis van uw feedback.Vertel me wat je denkt.

Eda
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hoi,
Ja, ik had het over soortgelijke regeling.Maar je hoeft geen aparte winden en zekering regeling.U kunt de tweede brug direct van de output van de eerste zekering iteself.Ook,
1.U moeten zetten niet een paar condensatoren zoals C1/C2 en C3/C4.Gebruik alleen een soortgelijk C1 en C3.
2.Mogelijk moet u theValue C1 stijgen tot ongeveer 470ľF, 30V voor het verminderen van rimpel op 317 uitgang.
3.U kunt probabaly gaan voor een Unreg.spanning van 16 tot 20 V met een secundaire spanning van 0-16 V AC.
4.U heeft geen gebruik gemaakt van de standaard voltage weerstanden voor 317 IC.Hoeveel piek spanning station verwacht u voor de LED-circuit?In het onderhavige geval wanneer de transistor gaat naar cutoff, Vadj.terminal zal worden zweven en in een dergelijk geval, kunnen sommige regulator output naar haar inbreng volatge en zo ja, kan het OK in dit geval.Maar ik weet niet hoe 317 regelgever zou gedragen als de Adj.pin zweeft.Kijk op dit aspect.Als u niet wilt dat op die manier kunt u het voltage weerstanden tot de vereiste maximale uitgangsspanning geven.

Groeten,
Laktronics

Hey allemaal,
Bedankt voor al de ingang die u geholpen hebben uit een stuk in mijn begrijpen wat moet hier worden gedaan.Een ander idee Ik ben overweegt gebruik maakt van een AC-frequentie naar spanning converter.Wat zou een goede chip of benadering van deze?

Thanks again!

Eda

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back