Is de elektromagnetische golf hebben dwarsdoorsnede gebied!

A

Ahmed Osama

Guest
Ik zal tot u hoe deze vraag komen naar mijn mening, nu we weten allemaal dat het plein recht van het licht

A2 r2 ^ 2
------ =------------
A1 r1 ^ 2

A1: gebied van de uitstralende oppervlak
A2: oppervlakte van verlichte oppervlak
r: afstand van de oorsprong

Uit het bovenstaande EQU.het onmogelijk is dat de oorsprong van het licht op nul!Dus het moet een bepaalde ruimte!

Deze vergelijkingen zijn voor een wiskundig model dat kan een punt bron.Veel in de natuurkunde een geïdealiseerd model wordt gebruikt op de echte wereld situaties, omdat de resultaten zijn dicht genoeg bij gemeten zijn voor de beoogde situatie.

Elektromagnetische Wave is een vrij gecompliceerd model voor de golf vergelijking van de fotonen beste beschreven door
de Maxwell vergelijkingen, dus het kan zijn dwarsdoorsnede gebied, maar het foton zelf niet over een cross-sectionele gebied of zo denk ik.

Lieve Ahmed
nu uw vraag lijkt zinloos, omdat het is gebaseerd op de zeer oude geometrische optica die is achterhaald door de elektromagnetische theorie.Maar het bevat ook zo diep betekenissen als u vragen over de oorsprong van de EM-golf-en vanwaar het eminates.Aangezien tot nu toe, zelfs naar mijn nieuwste kennis,
niemand echt zei dat als het elektron of de zogenaamde Photon of de fictous vele andere deeltjes hebben de VOLUME van zo en zo.En in Amr M. Selim 's Eenheid Theorie, zoals ik weet dat het voor het moment het elektron is gemodelleerd als een deeltje dat kan interageren met de EM-straling in de regio eromheen.Maar uit mijn eigen oogpunt kan blijken dat het elektron kan een volume hebben van haar eigen om de energiedichtheid singulariteit op haar positie in de ruimte.

Hij vraagt een geldige vraag.

In een draad (laten we zeggen ronde draad alleen voor Eenvoudigheidshalve) een signaal reist op 1GHz (nog bijvoorbeeld!), Naar gelang van de huid effect formule EM golf reist naar sommige 2mm laten zeggen diepte van het oppervlak naar binnen centrum van dirigent.

Laten we zeggen toename van frequentie naar 9GHz.Wat zal er gebeuren?De huid grondig zal worden minder.Dus de doorsnede van EM golf in dirigent draad minder.

Ik heb foto's.Wees niet boos op mij.Ik ben geen kunstenaar, maar hopelijk moeten duidelijk wat wordt bedoeld met de huid effect.

Alles is een draad.Zwart is het gebied waar EM golf is niet reist daar.Blauw is het gebied (cross-sectie) EM golf reist en als de frequentie toeneemt dit gebied afneemt.

djalli
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Beste djalli
U lijkt te zijn afgedreven erg veel weg van "de geldige vraag ahmed Osama vraagt" de vraag gaat niet over de diepte van penegtration in een metalen of haar "niet-artistieke beelden in een" eindige doorsnede draad "maar als er een atomaire niveau straling dwarsdoorsnede van de emissie.
In feite is er een hoeveelheid die is gebruikt bij de analyse van de vele soorten lasers heeft die naam, maar het betekent niet dat de straling heeft een doorsnede gebied (of elk gebied van zijn eigen op alle esp. Wanneer de emissies)
Niet boos op me, maar ik denk dat als je niet de essentie van de vraag of je bedriegt die zij op verzoek van

Beste sifeddin
".

Ahmed Osama gevraagd citeren "elektromagnetische golf is een vrij gecompliceerd model voor de golf vergelijking van de fotonen beste beschreven door
de Maxwell vergelijkingen, dus het kan zijn dwarsdoorsnede gebied".

for example a simple TEM wave (lets not complicate with light for now) does for sure have a cross-section
area.

EM golf in begeleide medium
voor bijvoorbeeld een eenvoudige TEM golf (laten we niet compliceren met licht voor nu) is zeker een dwarsdoorsnede
gebied.Foto's zijn geldig voor deze materie.Ik ben oprecht verontschuldigen begon ik te lezen draad uit de bovenstaande vraag terwijl de vraag is voor iets anders.Ik hoop dat ik dit verduidelijken.Kom op sifeddin waarom zou ik boos.Mijn foto's zijn goed.Maak maar een grapje.Ahmed Osama schreef:

Ik zal tot u hoe deze vraag komen naar mijn mening, nu we weten allemaal dat het plein recht van het lichtA2 r2 ^ 2

------ =------------

A1 r1 ^ 2A1: gebied van de uitstralende oppervlak

A2: oppervlakte van verlichte oppervlak

r: afstand van de oorsprongUit het bovenstaande EQU.
het onmogelijk is dat de oorsprong van het licht op nul!
Dus het moet een bepaalde ruimte!

Ok Een laatste keer:
Zoals ik het zie EM golf beschikt niet over een dwarsdoorsnede van zijn eigen.
Ahmed Osama gevraagd (in een twisted manier) als geometrische (ray) optica handel kan de bron van EM-golf
de oplossing voor dit is absoluut GEEN!

bibo1978 daadwerkelijk gemengd de EM Theorie met de Photon beeld en ik denk dat links de vraag unanswerd
Dus djalli en wlcsp gedachte van de optische straling die ahmed Osama gevraagd over, omdat alleen EM golf-en voortgezet naar de gootsteen en de bron

maar ik sluit dit praten van mijn kant met dat:
Ray Optics: Licht is stralen en roggen zijn slechts lijnen met nul dwarsdoorsnede
EM Theorie: Licht is golf-en golf wordt verspreid in de ruimte (dwz oneindig dwarsdoorsnede)
Quantum Theorie: Licht is fotonen en fotonen zijn quasi-deeltjes met een nul restmass en geen gezicht geen volume net een amout van (lokaal) energie interactie met materie te geven (of nemen) meer intensiteit om de interactie golf die gaat over voortplanten in de ruimte
Dat
is alles falks
Ik
ben weg hier

sifeddin, sorry had ik niet duidelijk geweest in mijn beschrijving Ik bedoel dat Maxwell
de vergelijking is een realisatie van de Quantum ronde van het foton, die niet actaully wat licht is en volgens de quantumtheorie de EM golf "die de zaak ronde van het foton "kan worden gerealiseerd als een golf pakket" als we overwegen meerdere fotonen samen thats waarom in feite het licht reist met verschillende snelheid tijdens een reis in verschillende permeabiliteit ruimten ".Echter, een foton kan niet beschikken over een cross-sectionele gebied, omdat het niet kan beschikken over een golf pakket gewoon.hoop dat dit duidelijk was.

thats all folks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back